Mijn zus wordt morgen ingeleid (foto pg 2.).

Mijn zus heeft al één kindje, Kobe, waar ik meter van ben.

Morgen is ze 9 dagen overtijd en ze wordt ingeleid, en op dezelfde dag als Senne dus! 8)

Senne wordt morgen 4 jaar en 4 jaar geleden werd ik ook ingeleid.

Ik vind het spannend, morgen word ik voor de 16e keer tante én vieren we Senne’s verjaardag! :dance: :inlove:

Spannend zeg en ook toevallig dat het op dezelfde dag valt :smiley:

Lees ik het nu goed voor de 16de keer tante :shock:

Ja dat lees je goed hoor.

15 aan mijn kant en 1 neefje van aan M’s kant.

Mijn ouders krijgen morgen hun 19e kleinkind (het 20e is ook al onderweg :wink: ).

Heb jij zoveel broers/zussen Bieke? Of Hebben zij gewoon veel kinderen? :inlove:



Wat spannend! En alvast gefeliciteerd met Senne! :dance:

@Matsjo wrote:

Heb jij zoveel broers/zussen Bieke? Of Hebben zij gewoon veel kinderen? :inlove:


Ik heb 5 broers en 6 zussen :wink:

Zo, gezellig zo’n goooote familie!



Spannend! En leuk! Voor de 16e keer tante… het blijft byzonder he?!

En dan ook een feestje van je eigen zoontje… Veel plezier!

@Bietje wrote:

@Matsjo wrote:
Heb jij zoveel broers/zussen Bieke? Of Hebben zij gewoon veel kinderen? :inlove:


Ik heb 5 broers en 6 zussen :wink:


Wow :shock: :mrgreen: Wat gaaf zeg!

Spannend!!



Alleen, wil het niet zeggen dat morgen ook de baby geboren wordt. :shifty: Ik ben op de 17e ingeleid en op de 18e is onze dochter geboren

@Tedski wrote:

Alleen, wil het niet zeggen dat morgen ook de baby geboren wordt. :shifty: Ik ben op de 17e ingeleid en op de 18e is onze dochter geboren


Nee echt?

Hoe laat werd je dan ingeleid?

Mijn zus heeft wel al 3 cm…

Ik ben ingeleid van Senne en Cas.

Senne was daar na 3 uurtjes (ik had al een paar weken 5 cm) en Cas werd na 5 uurtjes geboren (ik had 2 cm).

Ik werd ingeleid in de ochtend en de volgende ochtend was ze er en had voordat ik in et ziekenhuis was al 2 cm!



Tis afhankelijk hoe haar lichaam reageerd op opwekkende medicatie.



Maar ik denk dat het wel snel gaat omdat ze al 6 dagen overtijd is…

@Mariiyelle wrote:

Ik werd ingeleid in de ochtend en de volgende ochtend was ze er en had voordat ik in et ziekenhuis was al 2 cm!


Oeps jij ook al! :?

Ik zal het haar maar niet vertellen! :wink:

@Bietje wrote:

@Mariiyelle wrote:
Ik werd ingeleid in de ochtend en de volgende ochtend was ze er en had voordat ik in et ziekenhuis was al 2 cm!


Oeps jij ook al! :?

Ik zal het haar maar niet vertellen! :wink:


Yep! Inleiding kan zelf 2 dagen duren :silenced:

@Mariiyelle wrote:

@Bietje wrote:
@Mariiyelle wrote:
Ik werd ingeleid in de ochtend en de volgende ochtend was ze er en had voordat ik in et ziekenhuis was al 2 cm!


Oeps jij ook al! :?

Ik zal het haar maar niet vertellen! :wink:


Yep! Inleiding kan zelf 2 dagen duren :silenced:


Dan heb ik wel 2x geluk gehad zeg! :thumbup:

zo hee dan hebben jullie een grote familie zeg :smiley:

@Bietje wrote:

@Mariiyelle wrote:
@Bietje wrote:
@Mariiyelle wrote:
Ik werd ingeleid in de ochtend en de volgende ochtend was ze er en had voordat ik in et ziekenhuis was al 2 cm!


Oeps jij ook al! :?

Ik zal het haar maar niet vertellen! :wink:


Yep! Inleiding kan zelf 2 dagen duren :silenced:


Dan heb ik wel 2x geluk gehad zeg! :thumbup:


Denk ook dat het deels komt omdat ‘de weg’ al vrij was…

Er komt dus een brusje voor Kobe !!! :dance: :dance:

Wat een leuke naam toch hé :wink:

ben benieuwd hoe het kindje zal heten, qua naamkeuze bij Kobe, dus…

Alvast gefeliciteerd met Senne voor morgen…en hopelijk ook morgen :pray: gefeliciteerd met je tanteschap.

Ga je topic zeker effe volgen meis !



We hebben dus iets gemeenschappelijk, Bietje: we zijn allebei meter van Kobe !!!

leuk hé… :inlove: :inlove: :inlove:



liefs

Gerda

@Bietje wrote:

@Tedski wrote:
Alleen, wil het niet zeggen dat morgen ook de baby geboren wordt. :shifty: Ik ben op de 17e ingeleid en op de 18e is onze dochter geboren


Nee echt?

Hoe laat werd je dan ingeleid?

Mijn zus heeft wel al 3 cm…

Ik ben ingeleid van Senne en Cas.

Senne was daar na 3 uurtjes (ik had al een paar weken 5 cm) en Cas werd na 5 uurtjes geboren (ik had 2 cm).




Ja echt, ik was 14 dagen overtijd. Vijf dagen voor de inleiding had ik 2cm ontsluiting. Moest me om 8:00 melden en om 11:00 heb ik infuus gekregen. Het was op een gegeven moment wachten op de persweeën de niet kwamen en moest het uiteindelijk op gewone weeën doen.

Ik zei ook tegen mijn verloskundige: oooo dus de woensdag (de 17e was dat) hebben we een kindje. En toen antwoordde ze: of vrijdag. Daar schrok ik zelf een beetje van dus ik hield er wel rekening mee dat het langer kon duren :wink:

Ik ben ingeleid met 17 dagen overtijd, ook hier werd Nathalie pas de dag erna geboren :wink:



Maar spannend joh!!!

@Bietje wrote:

@Matsjo wrote:
Heb jij zoveel broers/zussen Bieke? Of Hebben zij gewoon veel kinderen? :inlove:


Ik heb 5 broers en 6 zussen :wink:




Sjoooh dat is best wel veel!

Spannend, hopen dat het kindje er snel mag zijn en dat alles naar wens gaat!

oh wat spannend!!!

En hier wel een 1 dags inleiding hoor :wink: Bij de oudste om 9 uur infuus en om 6 uur in de avond was hij er :inlove: .

Hoor trouwens vaak wel dat inleidingen bij 2e en volgende kindjes grotere kans hebben op snel aanslaan omdat je lijf al eens door een bevalling is gegaan.



Gefeliciteerd met je eigen grote vent en succes voor je zus.



En wauw… voor de 16e keer tante… hoop zelf dat ik in het komende jaar kan zeggen dat ik voor het eerst tante ga worden… lijkt me geweldig (ook voor mijn broertje en schoonzus, want dat betekent dat hun wens in vervulling gaat :wink: ).

Denk dat de tante teller hier al snel blijft steken op 2… de toekomst zal het leren.