mijn zoontje heeft voor het eerst doorgeslapen

hoi hoi



sorry moet ff mijn entioshasme kwijt.



mijn zoontje van bijna 9 weken heeft voor het eerst doorgeslapen.

Van 11 uur tot half 7 :dance: :dance: :dance: :dance:



Ik zei van de week nog dat de nachten me zo opbraken omdat ie steeds om de 3 uur kwam.

Dus ik werd wakker keek op de wekker was het als half 6 ik dacht huh is fransje nog niet wakker.

een beetje blijven doezelen want op een of andere manier zit je dan naar de babyfoon te luisteren en ja hoor om half 7 kondigden hij zich aan.



En daarna een volle fles opgeronken hij drinkt zo slecht dat dat ook nog eens is mee genomen.



dus deze dag kan niet meer stuk :slight_smile: :inlove: :dance:

Go Fransje!! :thumbup:

Daar knap je van op he?! Hopen dat hij nu de smaak te pakken heeft en dus voortaan altijd zo lekker slaapt.

Hihi het heeft hem goed gedaan zo te zien aan die mooie glimlach!

Knap werk Fransje. :dance: :dance:

Ilse, super meid! En wat mijn ervaring is, zodra je zoiets hebt van oh ik trek het even niet meer dan slapen ze ineens een nachtje door.



Hopen dat zoonlief dat vanacht ook weer gaat doen he!



Liefs Gismo

goed zo kanjer :thumbup: :thumbup:

gefeliciteerd hoor,way to go

heb je zelf wel goed geslapen dan??

hoi bedankt voor jullie leuke reacties



ja hoor heb heerlijk geslapenb alleen niet meer na half 6 want je slaapt dan op het geluid van de babyfoon.



Maar sinds hij de koemelkallergie heeft heeft ie al minder geslapen en dronk zijn flesjes niet leeg liet vaak meer dan de helft staan.



Maar gister avond dronk ie hem leeg en vanochtend heeft ie ook beide voedingen helemaal leeg.



dus tis echt super dus :pray: hopen dat dit zich doorzet dan klaag ik nooit meer :smiley: haha

:thumbup: :thumbup: goed zo fransje.

Ik hoop voor jullie dat er nog véééééééééééle nachten als deze mogen volgen :thumbup: :thumbup:

liefs

Gerda

En slaapt ie nog steeds lekker door???



Onze dochter slaapt al door vanaf de 5e nacht. Gebroken nachten zijn ons dus (gelukkig) onbekend. Hopelijk slaapt jullie Fransje nu ook heerlijk door.



Marieke

hoi



marieke het door slapen was maar van korte duur.



na 2 weken heerlijke nachten gehad te hebben heeft ie weer 1 week liggen spoken s’nachts.



Maar vanacht heeft ie weer dor geslapen dus hoop zo dat ie zijn ritme weer terug heft.

Want was net gewend aan hele nachten slapen en heb ze erg hard nodig

Klopt je hebt je nachtrust heel hard nodig. Dat merk ik zelf ook nu ik sinds 2 weken weer aan het werk ben en Nathalie vorige week ook een nacht aan het spoken was omdat ze echt snotverkouden was, ik was gewoon gebroken aan het eind van de dag.

Hopelijk heeft Fransje nu zijn ritme gevonden, dat hij nu toch weer een nacht heeft doorgeslapen is toch een goed teken :dance:

ik hoop dat jullie kindjes snel weer doorslapen veel succes meiden :thumbup:

Nu Nathalie haar verkoudheid stukken minder is slaapt ze weer heerlijk door. Ze was dan gelukkig ook maar 1 nachtje aan het spoken toen ze verkouden was. Sinds afgelopen dinsdag zit ze op 4 voedingen (laatste om 19.30) en dus was ik bang dat ze misschien 's nachts zou komen maar nee hoor, ze slaapt ook op 4 voedingen heerlijk de nacht door :dance:

Ben daar stiekum toch wel een beetje trots op (ook op het feit dat ze dus al vanaf de 5e nacht doorslaapt :oops: )

Wow, ben jaloers!



Weet iemand de gemiddelde leeftijd dat een kleine helemaal doorslaapt??



Emma is inmiddels 5 weken oud! Heb eigenlijk niets te klagen hoor, want ze komt 's nachts maar 1x… Maar doorslapen, mmm wat lijkt me dat lekker!!



Puk

Is ook heerlijk :mrgreen: Wij zijn al 2 keer getrakteerd op een hele nacht doorslapen (gisteravond bijvoorbeeld, om 0.00 uur de laatste voeding en om 7.30 uur wakker vanmorgen!). Leonie sliep al heel snel 's nachts blokken van 5 of 6 uren achter elkaar. Zal dus wel geen gemiddelde leeftijd voor zijn :think:

Ik heb eigenlijk ook geen idee of er een leeftijd voor staat. Ik hoor wel continu dat het echt een uitzondering is dat Nathalie al vanaf de 5e nacht doorslaapt, maar mij hoor je niet klagen :mrgreen:

Emma komt 's nachts na 5 uurtjes. Dus echt verkeerd is het niet…

Maar doorslapen… ik verheug me er nu al op!!



Puk