Mijn zoon noemt mij.....

Oma :shock: :shock: . Yanniek van bijna 2 blijft mij volhardend oma noemen en papa heet mama :roll: . Jeetje! Ik ben wel een tijdje mama geweest, maar dat is er sinds een aantal dagen helemaal uit…Hoort vast en zeker bij de leeftijd, Joël heeft mij maanden papa genoemd…woordje mama was alleen te horen als ik er níet bij was…



Die dreumesen van mij hebben echt iets mafs :mrgreen: . Zou bijna voor een 3e gaan om te kijken wat die zou uitvinden :lol: .

Thijmen noemt mij al een week bij mijn voornaam :mrgreen:

haha , melissa noemt hub ook bij de voornaam

whahahaaaa ik moet hier toch wel stiekum om lachen :mrgreen: :lol:

haha ik ook, vooral als ze het hard gaan roepen in de winkel oid :lol: :lol: Zie het zo voor me :smiley:

de oudste noemde ons eerst dada(papa) en dadi(mama) toen werd dada papa en ik heette toen dada en pas toen ze ander half was of zo werd het een keertje mama.

de middelste begon al gelijk met mama maar na 2 maandjes hield dat ook op toen werd het alleen maar papa weer een tijdje later riepen ze met zijn 2en papa bij zijn voornaam en dat is pas sinds kort er een beetje uit.

gelukkig zegt de jongste NOG wel gewoon papa en mama



paar weken geleden hadden we het over namen dus ik vraag hoe heet papa zeggen ze samen FRANK oke maar hoe heet mama weet ik niet zeggen ze ik zeg ik heet sabrina NEEE jij heet mama :inlove:

Hahaha dat is echte peuterlogica :mrgreen: .



Ik ben benieuwd hoe lang ik oma blijf…misschien toch eens een nieuwe oogcreme kopen en anti rimpelcreme :wink: :mrgreen:

@joseetje wrote:

Thijmen noemt mij al een week bij mijn voornaam :mrgreen:






hier oooook… :shifty:

en ze lacht er ook nog heel hard bij… :shifty:

Hij noemt nu ook zijn halfzus mama :shock: :roll: :mrgreen: …Maar die heeft dan ook het hele weekend met hem rondgesleept :inlove:



Wat heb ik lekker veel kunnen lezen etc :mrgreen: :mrgreen:



Ik ben overigens nog steeds oma, waar hij “koem” tegen zegt en me bij mijn vinger meesleept naar de duplo, of waar tegen hij staat te gillen als hij geen “keine” mag omdat ik geen zin heb omdat steeds op te rapen, of die hem potloden en stiften moet geven omdat meneer wil “tinge”, en waarmee hij regelmatig een aanvaring heeft omdat hij “lala” wil kijken terwijl ik vind dat hij al genoeg tv heeft gekeken… :inlove: Echt leuk hahaha, zijn grote broer zei geen woord totdat hij de woorden heel redelijk uit kon spreken 8) .

Sarah Louise noemt mij, en zo’n beetje de rest van de wereld “mama”.

Mijn moeder is sindskort owma-umma (oma miemie).

Hub en ik hebben al jarenlang koosnaampjes voor elkaar.

Dochterlief spreekt ons ook vaak (en bij voorkeur in het openbaar :oops: ) bij die koosnaampjes aan:

hub is Itsjie

ik ben Titsjie



Dus als je een keer in de Appie: “Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsjie, mag ik dit?” hoort, dan ben ik wsl in de buurt! :mrgreen:

Hij noemt me geen oma meer sinds eind november:dance: :dance: :dance:



Maar vanaf toen papa en ik ben nog stééds papa :roll:, hij roept nu ook in de winkel etc. papa naar mij. En ik steeds maar zeggen dat ik mámá ben…

Juul noemt mij papa of opa… De oma’s worden opa genoemd…



:think:

Hihi,



Wij hoorden in de auto vanaf de achterbank toen het stoplicht op groen sprong ineens ‘rijden maar, Raymond’ (dat is de naam van hubbie). We lagen echt helemaal blauw van het lachen :mrgreen: .



Ze verzinnen wat, die koters :wink:



Angel

:lol: Ik moet er wel om lachen, geweldig! :lol:

Afgelopen weekend had mijn man za. en zo. wat langer geslapen, komt hij de kamer binnen, zegt Amélie: He Frits!

Bij mijn ouders thuis zegt ze tegen mijn moeder: Anje, ga je koffie drinken? :lol: