Ah nee hè? :hug: :hug: getsie, dat had ik niet verwacht hoor!!
Ik ga ook voor je hond duimen, het zit haar ook niet mee! En een keer per jaar loops, dat maakt het ook wel lastig ja! Wat voor hond is het?
@Mom2b wrote:
Ah nee hè? :hug: :hug: getsie, dat had ik niet verwacht hoor!!
Ik ga ook voor je hond duimen, het zit haar ook niet mee! En een keer per jaar loops, dat maakt het ook wel lastig ja! Wat voor hond is het?
Het is een IJslandse Hond.
Gewoonlijk worden die wel 2x per jaar loops, maar het is redelijk normaal dat sommige teven het maar 1x per jaar zijn.
En ik heb hier natuurlijk zo’n exemplaar rondlopen. :inlove:
Hopelijk krijgt ze een leuk teefje dat we kunnen houden.
Weet je wat nou zo gek is?
Vanmorgen toen ik wakker werd dacht ik: vandaag word ik ongesteld.
Dat heb ik weggestopt, wil ik niet aan denken. :naughty:
Maar nu zie je het…
M’n kennel: vanijslandstrots.nl
He nee hè… ohhhhhh ik hoop stiekem toch dat je zwanger bent maar wel balen dat je roze/bruin verlies hebt.
Hmmmm :think:
@Meggie wrote:
He nee hè… ohhhhhh ik hoop stiekem toch dat je zwanger bent maar wel balen dat je roze/bruin verlies hebt.
Het is heel dubbel, eigenlijk hoop ik meer dat het doorzet.
Want wat nou als ik alsnog zwanger zou zijn?
De vorige keer begon het ook zo en ik wil die hel niet nog een keer doorgaan.
Ik baal wel ontzettend natuurlijk, maar ik heb liever in een volgende ronde een gezonde zwangerschap!
@Sollie wrote:
@Meggie wrote:He nee hè… ohhhhhh ik hoop stiekem toch dat je zwanger bent maar wel balen dat je roze/bruin verlies hebt.
Het is heel dubbel, eigenlijk hoop ik meer dat het doorzet.
Want wat nou als ik alsnog zwanger zou zijn?
De vorige keer begon het ook zo en ik wil die hel niet nog een keer doorgaan.
Ik baal wel ontzettend natuurlijk, maar ik heb liever in een volgende ronde een gezonde zwangerschap!
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Een zwangerschap die zo begint is wel erg onzeker. Wel goed dat je er zo over kunt denken overigens!
Het is officieel: de :twisted: :twisted: hebben me niet overgeslagen.
Ik ben ongesteld.
he bah toch rot zeg
ik zie trouwens dat je dicht bij woont ?
Ik woon in Appingedam , ken je dat ?
Wat gek dan hè, denk je dat het vandaag gebeurt, komen de :twisted: nog langs ook…
Mooie honden zeg! Heb even op je site gekeken. Hopelijk schiet het mannetje raak! :mrgreen:
Ohhh jammer!
Ik besloot ook toen 1x om te testen en had echt al zoiets van nou dan ga ik de test halen. En op die dag werd ik ongesteld. Nou was het al heel bijzonder geweest als ik zwanger was geweest maar toch…
Nu kun je wel weer een nieuwe klusronde in als je dat wilt gaan we je allemaal weer steunen hoor!
@bianca81 wrote:
he bah toch rot zeg
ik zie trouwens dat je dicht bij woont ?
Ik woon in Appingedam , ken je dat ?
Jazeker ken ik dat.
Ik woon in Oostwold (gem. Scheemda, niet Leek).
Lekker bij het Oldambtmeer, waar we heerlijk met de honden kunnen wandelen. :thumbup:
@Mom2b wrote:
Wat gek dan hè, denk je dat het vandaag gebeurt, komen de :twisted: nog langs ook…
Mooie honden zeg! Heb even op je site gekeken. Hopelijk schiet het mannetje raak! :mrgreen:
:mrgreen:
Leukerds zijn het, hè?
Onze eigen reu gaat haar trouwens niet dekken, we weten niet eens of hij wel of niet een IJslander is.
We hebben een mooie reu uitgezocht die van een zeldzame bloedlijn afstamt en da’s belangrijk in ons ras.
We willen de genetische basis zo breed mogelijk houden en dan is ‘vers bloed’ heel welkom.
Het halfzusje van onze teef krijgt ongeveer tegelijk pups in hetzelfde huis (bij de fokster van onze teef).
Dat wordt LEUK!!! :inlove:
Kijk er nu al naar uit!
@Meggie wrote:
Ohhh jammer!
Ik besloot ook toen 1x om te testen en had echt al zoiets van nou dan ga ik de test halen. En op die dag werd ik ongesteld. Nou was het al heel bijzonder geweest als ik zwanger was geweest maar toch…
Nu kun je wel weer een nieuwe klusronde in als je dat wilt gaan we je allemaal weer steunen hoor!
Tuurlijk wil ik dat!
We houden nog lang niet op met klussen. :mrgreen:
Het heeft z’n voordelen om op je testdag ongesteld te worden, het geld voor de test staat nog op m’n rekening.
Het is gelijk goed losgebarsten trouwens, lekker bloederig allemaal. :silenced: :sick:
ow ja dat is wel bekende ommeving idd
ik heb vroeger in noordbroek gewoond, gemeente menterwolde,
maar wooon liever hier hoor alles in de buurt hé
zo nu ik moet richting umcg dus ben vandaag afwezig
toedels meisden sterkte :-*
He, bagger…toch ongesteld.
Nou, nu mogen jullie ook weer van de gyn! toi, toi toi!!
Ik zit inmiddels op 4 weken 2 dagen en heb nu rozeverlies. :think:
Al een paar dagen pijnlijke borsten, het lijkt wel of de :twisted: :twisted: er aan komen!
Hoperdehoop!!!
Wauw ik ben nu gewoon met 30 dagen ongesteld geworden, da’s m’n kortste cyclus tot nu toe!
Ben er gewoon even stil van… Had deze ronde totaal niet op een zwangerschap gerekend maar ook niet op zo’n vroege menstruatie.
Ben er eigenlijk best heel erg blij mee. :dance:
hey medegroningern
Gefeliciteerd trouwens … fijn he als cycles es normaal doet ?
Succes voor de komende maand , betreft deze wie weet
Inmiddels een cyclus van 33 dagen gehad en nu zit ik op 35 dagen.
Verwacht er niks van hoor, maar ben misselijk. :sick:
Voel me net zo’n opgeblazen kanonskogel.
Laat de :twisted: :twisted: nu maar 'ns komen!
Dag 37 en nog niks aan het handje… :think:
Pomtidom…