ik ben nieuw hier op t forum en na wat gelezen tehebben wil ik toch ook graag mijn verhaal vertellen.
op mijn 15de ben ik begonnen met de prikpil,
ideaal, lekker hellemaal geen menstruatie.
toen ik wat rare verhalen hierover hoorde besloot ik toch om testoppen met de prikpil.
ik was inmiddels 17.
ondanks dat het op die leeftijd lekker makkelijk is ben ik na het stoppen van de prikpil nooit meer ongesteld geworden.
op mijn 21ste(gelukkig vrij jong) besloten mijn vriend en ik om testoppen met voorbehoedsmiddelen.
dit omdat wij het idee kregen dat door mijn menstruatie probleem het waarschijnlijk niet meteen raak zou zijn.
ik ben toen ook meteen weer (was er al vaker voor geweest) naar de huisarts gegaan.
doorgestuurd naar de gyn.
samen besloten we om nog een halfjaar tewachten en dan tegaan beginnen met clomid
heellaas heeft dit niks geholpen.
nu zijn we inmiddels 2 jaar verder en ben ik bezig met puregon.
de eerste keer kon ik prygnyl spuiten op de 20ste dag.
de tweede keer waren we telaat en was mijn eisprong al geweest.
de derde keer gebeurde er niks,
en toen ik voor de vierde keer wilde beginnen had ik cystes en mocht ik niet beginnen.
vandaag bij de gyn geweest om tekijken of ik dit keer mocht starten, en dat mag ik dus vandaag doen
we hopen dat we snel beter nieuws kunnen melden.
een heel verhaal, maar vind het wel fijn omdit met andere mensen met dezelfde soort problemen te kunnen delen.
xxx dijenty
Welkom hier en succes, we schrijven met een aantal vrouwen die clomid slikken in een apart topic, als je het fijn vind kun je je daar ook bij aansluiten!
natas
Welkom hier en heel veel succes met het zwanger worden!