Hoihoi
Weer wat nieuws…helaas mogen we nog niet beginnen met IVF…
De cyste is er nog steeds (4,6 cm), dus gelukkig wel gekrompen (voor de Lucrin was ie bijna 6cm), maar nog niet klein genoeg om met IVF te mogen beginnen…
Maandag een hele dag in het ziekenhuis gehad, spuitinstructie ed, maar helaas, later op de dag bleek uit de echo dat de k**e cyste er nog steeds zit… :snooty:
Heb me maandag zo leeg gevoeld, heel raar… Ik had me er ook zo op voorbereid… Ik voel me zo goed, zo fit, geen pijn, niet extreem moe meer, geen darmklachten meer…en dan toch niet weg zijn…grrrr
Maar het gaat nu alweer wat beter. Ik heb me voor de aankomende 2 maanden voorgenomen om nog 5 kilo kwijt te raken, zodat de gyn tevreden kan zijn met mijn inzet!!! En ik me fit en gezond kan voelen voor een zwangerschap…
Hoe gaat ie met jullie??
Liefs Nicje :-
He NIcje,
Jeetje balen zeg dat hij er nog zit maar positieve hieruit is toch dat het wel werkt omdat hij kleiner geworden is. Nou meid ik hoop dat je gauw zover bent dat je eindelijk met IVF mag beginnen.
maar eh compliment hoor dat je zo goed aan het afvallen ben en nog steeds bezig mij lukt het nog steeds niet. erg he
met mij gaat het goed ik ben onderweg naar m’n eerste poging IUI vanaf volgende week ga ik ovulatie testen doen is die positief dan gaan ze insemineren heel erg spannend dus
gr marientje
Hoi Nicje,
meid wat vervelend dat ze geen beter nieuws voor je hadden.
Nog 2 keer spuiten las ik en dan zou de cyste weg moeten zijn, ik zal mijn duimen blauw duimen dat het misschien zelfs eerder weg is!
Ik wil jullie even het nieuws van vandaag mededelen:
WE MOGEN BEGINNEN MET IVF, EINDELIJK :dance: :dance:
Helaas was de cyste nog niet weg, niet eens gekrompen, maar de gyn vond het wel goed om te beginnen.
Hij sprak de hoop uit dat als de cyste niet reageert op deze hormonen, ie waarschijnlijk ook niet zal reageren op de stimulatie hormonen die gebruikt worden bij IVF.
Hopelijk krijgt hij gelijk en kunnen we begin volgend jaar een goede start maken :inlove:
Morgen moet ik bellen om te kijken wanneer er ongeveer plaats is. Zal ergens in jan zijn.
Ik moet begin jan. eerst pilletjes Provera slikken en 2 weken voor de punctie beginnen met spuitjes zetten (Decapeptyl)
SPANNEND :dance:
Balen natuurlijk dat die cyste nog niet weg is, maar wel helemaal geweldig dat we eindelijk ook weer vooruit kunnen kijken
Liefs Nicje :-*
Whaaaa das mooi nieuws!! Hopelijk wordt dat een fantastische start van 2006 enneuh nu maar duimen dat jullie trouwen een ‘moetje’ wordt :mrgreen: Gefeliciteerd!
eindelijk mogen jullie verder.
verder sluit ik me bij rhi aan.hihihihihihihhiih
Haha dank julllie :-*
HOi Nicje,
He he eindelijk is het zover nou meid ik duim dat jullie straks na de 1e keer IVF gewoon lekker mama en papa worden in 2006.
gr marientje
Wat fijn dat jullie eindelijk mogen beginnen!! Ik hoop zo dat het allemaal soepel zal gaan en dat jullie bij de eerste poging al zwanger raken. Het is je gegund meis!
Liefs,
Maja
Eindelijk is het dan zover…
Gisteren heb ik de eerste Decapeptylspuit erin gezet!!!
En om te vieren dat we een nieuwe tijd tegemoet gaan heb ik gisteren een wenkbrauwpiercing laten zetten 8) :dance:
Verder geen nieuws…
Hahaha gaaaaaf! De piercing en je eerste spuit :thumbup:
Heel veel succes en als je zin hebt of vragen hebt kom je ook maar lekker bij IVF schrijven, je staat iig op de lijst en bent van harte welkom.
Al hoop ik eigenlijk dat je niet lang mee hoeft te schrijven 8)
geweldig voor je kan het beter werk eindelijk beginnen :lol: …wanneer heb je een afspraak in het ziekenhuis???
ik wil je alvast veel succes wensen en zal voor je duimen :thumbup: :thumbup:
liefs knuffeltje
ps misschien een rare vraagje maar was het zaakje van je mannetje ook goed of was daar ook iets mis mee??? ik kon het niet terug vinden in je verhaal…
Hoihoi
Rhi ik heb nog niet de tijd genomen om te komen lezen bij jullie. :oops: Maar dat ga ik zeker gauw doen.
Knuffeltje bij mijn hubbie is gelukkig alles goed!! Zijn zwemmers zijn matig tot goed (verschillende controles) dus dat zal geen problemen geven
Nicje geen haast mee maken hoor Lekker op je eigen tijd doen. Daarbij is het lijstje nogal lang om te volgen :oops:
Er zijn nu nog geen mensen aan het behandelen dus al met al is het errug rustig nu…eneuh ik schrijf ook niet echt veel de laatste tijd schaam, schaam
Update
28 dec - 1e Decapeptyl gespoten
13 jan - uitgangsecho gehad (links cyste nog 45mm, eierstok moeilijk te zien, rechts eierstok verstopt achter baarmoeder :eh: Hopelijk groeit ie voor baarmoeder langs bij follikelgroei)
15 jan - Deca blijven spuiten, Puregon erbij spuiten (150 eenheden)
23 jan - 1e follikelmeting
De Deca-spuiten zijn niet zo branderig meer als in het begin. Gisteren per ongeluk een adertje geraakt denk ik, want er kwam wat bloed uit het spuitgaatje :?
Vanmorgen een enorme blauwe plek !!! (zie foto)
En ik was nog zo trots dat ik helemaal geen blauwe plekken had…
Op de migraine na, die ik al 3 keer gehad heb deze week, gaat het nog voorspoedig!!! :mrgreen:
Zo das een goeie plek! :shock: Ik ga hard voor je duimen meid!
Autsch euhm biefstukje erop dan maar 8) Hopelijk is dit je eerste en je laatste blauwe plek! Succes alvast bij de eerste FM, iets wat ik toch altijd haast de spannendste tijd vind want dan worden je toekomstige emmies aangemaakt! Toi, toi, toi! :thumbup:
De 1e Puregon zit erin!!!
Nooit verwacht dat ik het zoooo emotioneel zou vinden… :shifty:
Pfff…
Ik was echt heel zenuwachtig hiervoor… nu gaat het echt beginnen!!!
Eng hoor…
Hubbie was ook ontroerd, omdat ik moest huilen na het prikken!!
Misschien gaan we nu écht, eindelijk een kindje maken :inlove:
Bijzonder he Nic. Ieder stapje brengt je dichterbij dat kindje. Hopelijk gaat dat helemaal lukken en zie je de 23e de eerste eitjes al groeien.
De terugplaatsing maken Daan en ik altijd al een feestelijke dag van…dat is het aller aller eerste begin van een kindje en er zijn maar weinig mensen die dat zo bewust meemaken. *tja je gaat toch de voordelen zoeken van al dat geprik en gedoe :oops: *
Ik hoop zo voor je dat het in 1x lukt nu, want de weg was al zo lang