Mijn verhaal.. Bedankt!

Hoi nicje,

Ik lees net je verhaal het zit je ook echt niet mee ook meid ik hoop dat je wat gerust gesteld bent na wat blabla net hiervoor zegt over gyn willemsen ik vindt het allemaal erg vervelend voor je en ik hoop dat je 13 juli met een gerust gevoel de gyn verlaat omdat hij jullie gewoon kan helpen om zwanger te raken…

gr marientje

Veel succes Nicje!

Ik bewonder jullie en … ben er zeker van dat ook jullie er zullen geraken…

Groetjes

Ami

Heel veel sterkte meid! Het is je zo gegund!

He Nicje,

meis hoe is het???

Urs :-*

Nicje, morgen is het zover. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat een ellende heb je al meegemaakt. Ik gun het je van harte dat je kinderwens in vervulling mag gaan.

Laat je ons nog weten hoe het is gegaan?

Een hele dikke knuffel en :-*

Bagheera

Hoihoi

Oh wat erg!! Ik ben mijn eigen topic helemaal vergeten!!

Ik moet zeggen dat ik me heel goed voel, eindelijk.

Weinig pijn en vnl RUST… Niet nagedacht over wanneer ik misschien eisprong zou hebben, wanneer ik uitgeteld zou zijn en niet MOETEN vrijen… :wink:

Ik ben behoorlijk zenuwachtig over morgen, wat gaat prof Willemsen zeggen, mogen we verder voor IVF…moeten we nog wachten… andere onderzoeken/behandelingen…

Aan de ene kant vind ik het heel spannend en ben ik blij als we verder mogen, maar aan de andere kant benauwd het me ook… er komt zoveel op je af… :shifty:

Eerst maar even afwachten en ik hou jullie op de hoogte…

Liefs Nicje :-*

En natuurlijk een dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Met jullie steun kom ik ook verder!!!

Danks!!

Kus Nicje :-*

Dikke kus voor jou meid,

heeeel veeel succes gewenst morgen.

hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid in wat jullie te wachten staat,

en ms dan ook meer rust omtrent je cyclus enzo,

ik bewonder je enorm meid , en ik wens je toe heel veel geluk!!

liefs van mij, :-*

Hoi nicje

toi toi toi denk aan jullie morgen

gr marientje

Hoi Nicje ik wil je heel veel succes wensen vandaag.

:-*

Dank jullie wel!!

We zijn vandaag idd geweest.

Ben bij dr Willemsen geweest voor een second opinion. Helaas is de cyste tov 5 weken geleden weer gegroeid (toen 3 cm nu 5 cm). De gyn heeft Lucrin (spuiten)voorgeschreven en die moet ik iedere maand laten zetten bij de ha.

De eerste laat ik na onze vak (over ong 2 weken) zetten, dan moet ik na 10 weken weer naar de gyn voor een echo. Kijken of de cyste al kleiner is geworden en de endo rustiger.

Ik moet net zolang spuiten halen totdat de cyste klein genoeg is om verder te gaan met IVF. Oja en ik moet 10 dagen na de eerste spuit stoppen met de pil. Dan wordt ik weer ongesteld, daar zie ik heel erg tegenop :? …maar allemaal voor het goede doel :wink: :mrgreen:

Dus helaas nog niet meteen verder, maar ach… een goed vooruitzicht!!

Hoi Nicje,

Dat is goed nieuws en ja inderdaad je moet weer van alles ondergaan kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. wens je heel succes met alles

gr marientje

Weer wat nieuws:

We staan op de wachtlijst voor IVF. Er staat bij: Er zal gebruik gemaakt worden van een GnRH-agonist (is dat Lucrin???), gonadotropine (is dat Gonal waar jullie het over hebben???) en HCG (die snap ik )

Ze hebben als indicatie gegeven dat er een wachtlijst is van 2 a 3 maanden. Komt goed uit, want dan ben ik hopelijk net klaar met de Lucrin

Nu is het wachten op mijn (voorlopig) laatste menstruatie.

De eerste opvlieger door de Lucrin heb ik vorige week al gehad en ook wat tussentijdse bloedingen, dus dat werkt allemaal goed :wink:

Klopt helemaal wat je typt! Dat eerste is Lucrin, Decapeptyl of Synarel en dat tweede Gonal, Menopur, Puregon of welke andere soorten er nog zijn en dat laatste de Pregnyl! Wat spannend! Ik hoop dat alles volgens schema gaat!!

Opvliegers pfff lekker…heb ik indertijd ook gehad toen ik bij de eerste keer IVF door moest spuiten om alle follikels weg te krijgen. Voelde me er lekker labiel door ( :shifty: ) hoop dat je je verder wel goed voelt. Scheelt wel dat het voor jou een goed teken is dat de Lucrin zijn werk doet!

Nou, gelukkig weer een beetje positiever nieuws dus!

Ik zit ook aan de Lucrin, alleen de “mijne” is 3 maanden werkzaam. Waarom moet jij elke maand weer een nieuwe spuit halen?

Sterkte meid, ik hoop dat je weinig klachten hebt als je weer wordt.

Hoihoi

Ik heb geen idee waarom ik iedere maand moet, misschien minder bijwerkingen??

Geen idee…

We hebben weer een brief gehad van het ziekenhuis. We mogen een afspraak maken voor het pre-ivf gesprek. Weer een zaadonderzoek, onderzoekjes en prikinstructies.

Ik moet 10 oktober (2 weken na de 3de spuit) voor de controle echo, als alles goed is mogen we daarna meteen beginnen met IVF.

Maar nu had ik zelf bedacht om toch 2 weken na de 2de spuit het gesprek te laten plaatsvinden. Als dat mag natuurlijk…

Hopelijk kan de desbtreffende gyn een echo maken en ons vertellen of de cyste weg is…of dusdanig verkleind, dat we mogen beginnen met IVF…

Ik ga volgende week bellen, als de 2de spuit erin zit…Dat zal vrijdag zijn :slight_smile:

Hopelijk kan ik mijn mond houden tegen mensen in onze omgeving, zodat we misschien toch een verrassing hebben…Mocht het eerder kunnen en het lukt meteen :wink:

Hou jullie op de hoogte!!

He Nicje

Dat wordt een spannende tijd voor jullie. Gaan jullie met ivf beginnen in eht radboud in Nijnegen?

Daar ben ik onder behandeling.

Veel succes Juudje

Hoihoi

Jep, we zijn bij Dr. Willemsen onder behandeling. Ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Heb een afspraak gemaakt voor de Pre-IVF onderzoeken (prikinstructies, zaadonderzoek ed.)

Dat zal ook op 10 oktober plaatsvinden, spannend dagje!!

Hoe gaat ie verder met jou?

Hoi Nicje,

Heel erg spannend allemaal ik duim nu alvast voor je.

gr marientje

Nicje,

heel veel succes en ook ik ga heel hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Urs :-*