Mijn tractatie aan een groep (onbekende) medereizigers???

Wie kan helpen?

Ik ga over een paar weken met mijn moeder een rondreis maken.

We reizen met een groep mensen van tussen de 40-70 jaar.

Tijdens de reis ben ik jarig en ik wil graag iets meenemen vanuit Nederland om te tracteren.

Wie heeft een idee. Graag dus ook rekening houdend met de leeftijd van de andere mensen. Een toffee of lolly lijkt mij niet zo heel handig.

merci-chocolaatjes, daar zou ik blij van worden 8)

alvast gefeliciteerd, en een fijne reis :thumbup:

gr L

Waarom iets meenemen uit Nederland? Is er geen supermarkt oid in de buurt?

Anders zou ik bijv stroopwafels meenemen, dat breekt niet snel, is redelijk compact en lekker!

ik zou misschien een combi doen van wat snoeperigs.

Weet dat de oudere mensen bij mij op het werk helemaal verzot zijn op pepermuntjes en van die rumbonen :think:

@lowietje wrote:

merci-chocolaatjes, daar zou ik blij van worden 8)

ook als ze helemaal gesmolten zijn? :mrgreen:

ik zou van daar een taart of andere lokale lekkernij proberen te scoren.
als je per se iets nederlands wil trakteren, dan zou ik voor stroopwafels gaan.

Oud Hollands snoep, misschien? Hopjes, Wilhelmina pepermunt, boter snoepjes.

Of Jodekoeken

Of van die pakken om zelf tompoezen te maken.

Of Eierkoeken

Of glace koeken

Of een paar zakken drop

Of…Daar iets traditioneels kopen wat er in de plaats waar je op dat moment bent vaak gegeten wordt met verjaardagen etc.

Het hoeft niet perse iets nederlands te gaan (anders ga ik denk ik inderdaad voor stoopwafels :thumbup: )…Er zal vast wel een supermarkt of eetdingetje zijn, ik weet alleen niet of dat zo is op het moment dat ik jarig ben.

Liever bedenkt ik van te voren gewoon van alles zodat ik er daar niet meer aan hoef te denken.

@Madre wrote:

Het hoeft niet perse iets nederlands te gaan (anders ga ik denk ik inderdaad voor stoopwafels :thumbup: )…Er zal vast wel een supermarkt of eetdingetje zijn, ik weet alleen niet of dat zo is op het moment dat ik jarig ben.

Liever bedenkt ik van te voren gewoon van alles zodat ik er daar niet meer aan hoef te denken.

of je gooit gewoon een pak stroopwafels in je koffer, en je laat een plaatsje in je hoofd vrij voor een spontane actie dat mócht je een lekkere lokale traktatie tegenkomen, je die alsnog koopt. En dan smikkel je die stroopwafels stiekem met je moeder 's avonds in jullie hotelkamer op. :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:

of je gooit gewoon een pak stroopwafels in je koffer, en je laat een plaatsje in je hoofd vrij voor een spontane actie dat mócht je een lekkere lokale traktatie tegenkomen, je die alsnog koopt. En dan smikkel je die stroopwafels stiekem met je moeder 's avonds in jullie hotelkamer op. :mrgreen:

Dat ga ik doen.

Dank voor alle tips…

Vertel het je reisleiding en ze regelen wat voor je hoor.

Ze hebben een boel connecties en met een belletje is het geregeld.

Wanneer ga je Madre? En waarheen?

Wens je alvast veel plezier!!