Mijn stoere bink!

Vandaag moest L.R. bloed laten prikken. Is wel eens eerder gebeurd, maar toen was hij 3 maanden.



Maar vandaag dus… hij ging zitten, zijn armpje werd gefixeerd. De naald ging er in, het was echt nog geen 15 sec. brullen. Ging toen kijken wat er nu eigenlijk gebeurde met zijn armpje en ging toen maar weer verder zijn liga eten :inlove:



Er werden iets van 8 grote buisjes bloed afgenomen, en alleen de eerste 15 sec huilde hij.



Nou, ik vind hem STOER!!!

:clap: :clap: :clap:



Jij mag trots op je ventje zijn! :thumbup:



Ik weet niet wat de reden is dat er zoveel buisjes bloed afgenomen moesten worden? Maar ik hoop dat het allemaal goed komt!!!



Groetjes, Marieke

Wat een stoere vent heb je :inlove: :inlove: bikkeltje hoor :thumbup: :inlove:

Wauww hij is MEGA stoerrrrrr :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Marieke, hij zou eigenlijk gister geopereerd worden aan zijn neusamandel. Alleen omdat wij in de familie en ook aan mijn mans kant, de ziekte Von Willebrandt hebben moet hij geprikt worden om te kijken of hij dat ook heeft. Zo ja, dan krijgt hij eerst medicatie voordat hij geopereerd wordt.



Von Willebrandt is een stollingsziekte. Bij ons in de familie varieert factor 8, maar je hebt kweet niet hoeveel verschillende soorten hierin.



Over 4 weken moet hij weer geprikt worden, daarna weer over 4 weken, dan 2 weken later de uitslag hopelijk (en anders moeten we weer overnieuw beginnen) en dan pas een afspraak maken voor de operatie.

jemig wat een held :thumbup:



hopelijk mag hij snel geopereerd worden aan zijn amandelen :thumbup:

Nou, dat snel zit er waarschijnlijk niet in. Minimaal over 3 maanden :frowning:

oh :thumbdown: das minder… dan zit je net weer tegen de koude maanden aan…

Yep en met een beetje pech zal het iedere keer uitgesteld worden totdat hij niet verkouden of benauwd is :frowning:



De ka zei ook al, vlak voor de operatie extra puffen, en vanaf nu gewoon iedere dag zijn neusspoelen met zout water. Zodra hij weer verkouden is, gelijk gaan puffen en weer spoelen. Zo hoopt ze dat dalijk bij de operatie wel alles door kan gaan. Maar goed, we praten dus nu pas voor over 3 maanden. Zit er echt van te balen hoor.

:hug: :hug:



Maar je hebt wel een stoere vent hoor :inlove: echt knap dat hij er zo goed mee omgaat, de meeste kinderen hoor je aan de andere kant van het gebouw nog huilen :cry:



:-* :-*