Mijn Sjakie vond de gouden toegangskaart!!!

Het is feestweek in ons dorp!

Het thema is “boeken” en veel straten zijn versierd in een thema van een boek (bijv. Schippers van de Kameleon). Gisteravond was er dan een optocht door het dorp met praalwagens.

De brandweer deed ook mee en had gekozen voor Sjakie en de Chocoladefabriek.

Nu deelden de Oempa Loempa’s chocola en snoepjes uit en ze liepen met grote borden dat wie een gouden kaartje vond een rondleiding won bij de brandweerkazerne!

Even later kreeg Th. een reep chocola. Hij maakt de wikkel voorzichtig open en… EEN GOUDEN TOEGANGSKAART!!!



En dus mag hij volgende week zaterdag naar de brandweerkazerne komen voor een rondleiding!!!



Oooh wat glunderde het mannetje!

Wat een leuk idee zeg!

Heerlijk zo’n trots mannetje!

Ooowww, wat leuk! En wat een trots menneke :inlove:



Gefeliciteerd en veel plezier op de rondleiding.

:inlove: :inlove: :inlove: wat geweldig voor hem, veel plezier!!!

Wat leuk zeg! Je kan zo zien dat ie trots is!

Veel plezier alvast volgende week! :mrgreen:

Wauw!!! Super hoor, ik hoop, nee ik weet zeker dat Th. er erg van gaat genieten.



Veel plezier :-*

wat super leuk zeg !



en een leuk idee trouwens…



heel veel plezier met de rondleiding :thumbup:

Supergaaf voor Thomas! :inlove:

Wat leuk bedacht zeg.

Sjakie blijft zoooooo leuk. :thumbup:

Hij lijkt wel een beetje op Thomas. :wink:

Super zeg! Leuk initiatief ook, dat soort dingen ken ik niet van thuis maar ook niet van hier, jammer wel…

oh wat leuk! wat zal je manneke genieten van de rondleiding!!!

wat leuk zeg, gefeliciteerd!

Echt leuk! Veel plezier alvast!

Heel erg leuk!



Gefeliciteerd met de prijs! :thumbup:

Ah wat leuk zeg! Helemaal trots :inlove:

wat leuk!



we gaan morgen ws even zwemmen bij jullie :mrgreen: nog even zien of we ons nog in het feestgedruis gaan storten :mrgreen:

@annemarie69 wrote:

wat leuk!



we gaan morgen ws even zwemmen bij jullie :mrgreen: nog even zien of we ons nog in het feestgedruis gaan storten :mrgreen:




Ah gezellig! :stuck_out_tongue: Veel plezier!

Ik vind het wel genoeg “gefeest” dus wij blijven lekker uit de buurt van alles… straks in oktober is er weer kermis hier. :wink:

Oh wat een onwijs leuk idee en wat super dat Th. de gouden kaart gevonden heeft in zijn reep :inlove: :dance: Dat wordt genieten geblazen voor hem :inlove: :inlove: :-*