Mijn schoonmoeder wil vast nooit meer

Jim zijn haartjes knippen. Ze heeft vanmiddag per ongeluk zijn oortje ook bijgepunt, en bloeden dat dat doet joh! Er was echt een stukje vel uit. Hub vroeg of ze even zijn nekhaartjes en rond zijn oortjes wilde doen, maar hij had er niet zo’n zin in en zat steeds te wiebelen ondanks dat hij bij mij op schoot zat. Gekke is dat ik wel zo de tondeuse op zijn hoofd kan zetten, maar hij vindt scharen blijkbaar niks. Sm moest nog wel even afmaken waar ze aan begonnen was dus met bebloede haartjes zat hij tegen mij aan te huilen… sm de bibbers en het velletje van zijn oortje zat nog aan de schaar achteraf heb ik echt heel erg er om moeten lachen, die schaar met dat velletje en sm die helemaal in de zenuwen was. Arme Jim en arme oma. Ik heb wel gezegd dat hij oma even moest bedanken voor het knippen van zijn oor toen ze weer naar huis ging :angel: .

A gossie…



Doet me denken aan mijn allereerste keer babynageltjes knippen… :oops: Heb ik daarna ook heel lang niet meer gedurfd…

Mijn moeder heeft het ook eens gedaan bij één van mijn broers! :silenced:



:-* op zijn oortje, zielig hoor! :hug:

En het grappige is dat ze hub ook ooit in zijn oor heeft geknipt en dat die dat nou nog steeds tegen haar gebruikt… tis dus een generatie ding denk ik. Heb dan maar beloofd aan sm dat ze over tig jaar als Jim een zoon heeft en zij die dan ook mag knippen in zijn oor :mrgreen: (ze is pas 55 dus moet lukken…)

Tja… dan kun je er maar beter traditie van maken… Krijgt ze ook een doosje om de velletjes in te bewaren… van de generaties???



aahhhh gossie…

@henriette1309 wrote:

Tja… dan kun je er maar beter traditie van maken… Krijgt ze ook een doosje om de velletjes in te bewaren… van de generaties???







:lol: :lol:



Arme Jim…

Ik zou echt wel hopen dat ik sm als lootje zou trekken voor surprises maken trouwens! :mrgreen:

ah gossie… :hug:

@henriette1309 wrote:

Tja… dan kun je er maar beter traditie van maken… Krijgt ze ook een doosje om de velletjes in te bewaren… van de generaties???



aahhhh gossie…




:lol: :lol: ligt onder de tafel van het lachen :lol: :lol:



Maar wat klinkt dat zielig zeg, bebloede haartjes :frowning: Ahhhh :hug:

Aggos.



Dat heeft mijn moeder ook een keer gedaan bij mijn toen 4 jarige zoon.

Hij wordt morgen 12 en heeft het er nog steeds over :smiley:

Arme Jim :hug:



dat is hier ook een keer gebeurd bij Teun door een eenmalige thuiskapster :wink:



hij heeft er nog een trauma van…bij de kapper gaat alles goed totdat ze bij de oortjes moeten knippen :cry:

ah arme Jim :hug:



En arme oma haha, die durft straks Sem niet meer te knippen :lol:

Ahh Jim :hug:

Maat moet toch ook wel een beetje lachen hoor :mrgreen:

He Suus,

nou deed ze net IETS goed…is dat ook alweer verpest :wink: :mrgreen: Zeg maar dat je vriendinnetje ook goed kan knippen :angel: en dat ik dat ook wel van d’r overneem… :lol:



sorry, las effe ergens anders wat over vriendinnen en kon het niet laten :silenced: :wink: :mrgreen: :-*



Heeft Jim wel een beetje kunnen slapen? Of heeft ie nou trauma?



:-*