Mijn Samsung loopt vast.

Ik ben in het bezit van een Samsung galaxy 2. (sinds juni 2012).

Nu sinds enige tijd loopt hij om de haverklap vast.

Ik zorg er al voor dat als ik op internet zit, mijn FB uit staat etc. (dus dan alleen de browser aan.)

Elk geval, de apps die ik kan reguleren, de apps die ik niet zie kan ik niet doen .



Nu loopt hij op mijn browser vast, maar sommige apps lopen ook met regelmaat ineens vast zonder duidelijke reden. Of mijn toetsenbord blijft hangen. (wil hem dan weg hebben doet hij niet, dan druk ik op home, toetsenbord blijft aan. Ook reageert hij soms heel traag met typen)



Iemand ervaring, en what to do tips?

Ik heb de S3 dus geen S2 maar wellicht heb jij ook de mogelijkheid om met de ‘homeknop’ je RAM geheugen te legen? Dus de Home knop ingedrukt houden waarmee je in het taakbeheer komt. Dan de optie kiezen om alle open apps te sluiten, daarna door nogmaals de homeknop ingedrukt te houden naar het RAM geheugen te gaan en deze ook te ‘legen’. Soms helpt een ‘soft reboot’ dus je toestel uit en weer aan te zetten dan legen sommige toestellen dat RAM geheugen automatisch.

Verder mss een optie om een google search te doen op S2 en RAM geheugen dump?

Ik dump mijn ram geheugen idd.

Actieve Apps zet ik uit en Ram leeg ik dan sluit hij altijd wel 14 tot 28 apps af.

Maar dat werkt ook niet.

Ik weet niet of je het trucje kent van de ontwikkelaarsopties? Zit in je instellingen menu (bij mij iig in de S3). Helemaal onderaan zie je dan ws de menu optie Achtergrondprocessen beperken. Daarbij aangeven dat er max 4 processen op de achtergrond mogen draaien. De rest gooit ie automatisch dicht. Misschien lost dat je probleem op. Anders heb je nog 1 optie; naar een telefoonwinkel gaan, ze daar mee laten kijken en wie weet hebben ze daar echt helemaal de oplossing voor je. :-*

Ik baal een beetje van mijn telefoon…

Hij deed het weer goed, en nu loopt hij vast bij ALLES!!

Zelfs toen mijn man mij belden was mijn telefoon kwijt… en hij had al opgehangen, wat doet mijn telefoon? Hij gaat net zo lang over tot het liedje was afgelopen… :eh:



Nu gaat hij dus echt terug naar Hi.

Ik heb ook een galaxy 2, maar heb niet de problemen die jij opnoemt. Ik zou hem ook terugsturen!

Nou ik hoefde hem niet terug te sturen.



Ik ben verzekerd tegen van alles (nou ja mijn telefoon is verzekerd.)

En ik heb gebeld, ze zijn hem vandaag komen halen, ze hebben nog hier geprobeerd te resetten etc. maar de normale reset (kleine) duurde 2 minuten, en de grote reset 5 minuten, terwijl mijn telefoon helemaal leeg is. (apps zijn er af, fotos etc dat had ik zelf al gedaan). Dus er klopt echt iets niet.



Maar nu kreeg ik dus een leen toestel, die alleen zo een kleine simkaart accepteert :think: Dat wist mijn man in eerste instantie niet want hij zat verpakt enzo, en deze man was niet verplicht te laten zien of het werkten, nou ja niet dus. Hi gebeld, eigenlijk 10m na dat de telefoon binnenkwam. Aangezien mijn sim niet werd geaccepteerd. Maar ze wilden niet terug komen ofzo, en ik moet dus tot donderdag wachten tot ik een ander toestel krijg.

(Terwijl dit niet in mijn contract staat, binnen 24 uur!)

Maar die man zegt doodleuk ‘’ het is donderdag of niets hoor!’’ …

Dus nu dus onbereikbaar, heb wel een keuze om een kleine simkaart op te halen bij de hi winkel, maaaar dan moet ik ook zo een hoesje/dingetje hebben om mijn kleine simkaart in mijn eigen toestel (als die terug komt) te kunnen doen. En daar zitten ook kosten aan verbonden… :roll:



Echt een fout van hi…maar dat maakt hun geen r**t uit… :think: