Mijn rampen tuin...

@ruud wrote:

Welke aanpassing? :think:





Die zaken over tuinen staan hier al jaren, ik had hem zelf alleen niet direct hierheen verplaatst.




echt, staat dat er altijd al? en niet eens als grapje??? :shock:

@fiep klophout wrote:

@ruud wrote:
Welke aanpassing? :think:





Die zaken over tuinen staan hier al jaren, ik had hem zelf alleen niet direct hierheen verplaatst.




echt, staat dat er altijd al? en niet eens als grapje??? :shock:


Staat er dus al heel lang :lol:

@fiep klophout wrote:

ik vind het ook reuze meevallen. Het is geen gezellige tuin, maar ook niet een tuin waar je niet zondag (regen toch???) in kan zitten. Gewoon al het los spul eruit halen, even goed vegen, en gezellige vlaggen ophangen :thumbup:




Uh!

Het mag zondag niet regenen! Not in my backyard! :wink: :stuck_out_tongue:

Maar goed,

in mijn hoofd heb ik al een fantastisch plan voor mn tuin (waar nu de tegels eruit zijn komt een grote zandbak, daar achter komt een schommel"ding" voor 2 schommels, dan grasveld met aan de andere kant van het “pad” een moestuin en achter in de tuin komt een super droom “huis” met boven een hut voor Th en beneden een speelhuis voor SL. Een hekje naar de buurvrouw met de trampoline en via het andere hekje kunnen ze zo “de wildernis” in (bosrand en weilanden).

Maar goed, dat heb ik zondag niet allemaal klaar. :angel:

Maar ik zal wel viooltjes kopen en maak het grasveld speel klaar, veeg de boel aan hang wat slingers op en spelen maar.



Maar ik zie het al voor me als zondag 4 keurig geklede peuters zich lekker in het zwarte zand storten :shifty: :stuck_out_tongue: .

@fiep klophout wrote:

@ruud wrote:
Welke aanpassing? :think:





Die zaken over tuinen staan hier al jaren, ik had hem zelf alleen niet direct hierheen verplaatst.




echt, staat dat er altijd al? en niet eens als grapje??? :shock:




Ja ik vind het ook bespottelijk, ik heb er al een keer over geklaagd. Doe hem dan bij keukentafel. Vind het gewoon niets met mama’s te maken hebben… :shifty:

Ik vind bespottelijk een nogal sterk overdreven term hoor. Qua logica zou het ook wel bij de huiskamer kunnen. Zoals ik al zei het staat er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. :mrgreen:

Ik vind dit ook juist een heerlijke tuin voor kinderen!

Ze kunnen nu aanrommelen wat ze maar willen en niet telkens oppassen of ze niet een bloemetje zus of een perkje daar stuk maken.

En zelf hoef je er dan ook niet te aan irriteren :mrgreen:

Ik zou wel wat spullen opruimen en de koelkast idd weg doen, maar voor de rest, laat ze maar lekker spelen!

@ruud wrote:

Ik vind bespottelijk een nogal sterk overdreven term hoor. Qua logica zou het ook wel bij de huiskamer kunnen. Zoals ik al zei het staat er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. :mrgreen:








Ehm, om even echt heul off topic te gaan… Waar was de vraag heen verplaatst als ik het gevraagd had??

:lol:

@ruud wrote:

Ik vind bespottelijk een nogal sterk overdreven term hoor. Qua logica zou het ook wel bij de huiskamer kunnen. Zoals ik al zei het staat er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. :mrgreen:




en vooral noooooit dingen veranderen die al jaren zo gaan. Conservatisme for life… :shifty: :wink:

@fiep klophout wrote:

@ruud wrote:
Ik vind bespottelijk een nogal sterk overdreven term hoor. Qua logica zou het ook wel bij de huiskamer kunnen. Zoals ik al zei het staat er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. :mrgreen:




en vooral noooooit dingen veranderen die al jaren zo gaan. Conservatisme for life… :shifty: :wink:




Jij zegt het, ik denk het…



Vind sowieso ‘mama-vraagjes’ een beetje vreemd, er zijn ook heel veel niet mama’s hier…



Maar goed, we zullen wel weer vervelend zijn…

ik kan me mamavraagjes als rubriek wel voorstellen als het gaat over littekens, totaal rupturen, hangborsten, na een jaar nog moeten huilen als er op tv een kindje geen ijsje mag, badpakken die je post-natale figuur corrigeren en andere mooie vragen die horen bij een moeder. Maar de link met de tuinindeling ontgaat mij echt helemaal. Maar goed, over tuinen gesproken; Hoe staat het ervoor Marite? Al beetje opgeschoten?

@fiep klophout wrote:

Maar goed, over tuinen gesproken; Hoe staat het ervoor Marite? Al beetje opgeschoten?




Het staat er nog altijd hetzelfde bij… deze week weinig thuis geweest/geen tijd gehad, dus hopelijk vandaag nog even aan de slag. In elk geval mijn voortuin opleuken met wat viooltjes in een pot en de achtertuin aanvegen en alles aan de kant zetten.

Ach de gasten snappen ook wel dat ik superwoman niet ben :stuck_out_tongue: .

Precies, zo moet je maar denken. :wink:

Succes ermee!