Mijn moppie heeft hersenschudding

Hier effe een ego bericht, zijn net met spoed naar de huisarts gereden met Jana.



Ze was aan t oefenen met lopen, en viel me zo stijl achterover.

Vol op haar hoofd :cry:



Meteen toen ik haar pakte huilde ze echt hard, en toen ik haar wou troosten begon ze gelijk over te geven, dus meteen naar de huisarts gegaan.



Mijn kleine meisje heeft hersenschudding. Savannah had tegenlijkertijd de school uit en zag ons bij de dokter stoppen, dus die raakte ook al in paniek. En moest gelijk huilen, bij de huisarts binnen spuugde Jana ook nog eens.



Nu moet ik haar vannacht om de twee uur wekken, en als ze suf is meteen naar de eerste hulp rijden.



Bah voel me zo schuldig, kon haar net niet opvangen :cry:

Nou wat sneu voor Jana :cry:

Een dikke :hug: voor haar.

En je moet je niet schuldig voelen, je probeerde haar toch op te vangen!!

Heel veel beterschap voor jullie :-*

Achossie, een dikke :hug: voor je meisje en ook een voor jou voor de schrik :hug:

Ik weet hoe schuldig je je voelt. Ik heb ook zoiets met Mats gehad. En natuurlijk weet je ergens wel dat het iedereen kan gebeuren en dat het niet je schuld is maar zo voelt het toch. :hug:

Niet schuldig voelen hoor wijffie :hug:



Dikke knuffel voor jullie :hug: :hug:

Thanxx meiden, kan wel janken, bah, weet dat ik me niet schuldig moet voelen, maar gaat van zelf.



Gelukkig voelt ze zich niet beroerd en wil ze gewoon spelen, alleen wankelt ze af en toe op haar benen, dus heb ik haar bijna heel de dag op schoot gehad om dingen met haar te doen :wink:



Zal nog een leuke nacht worden, ach ik heb t er voor over, ik hoest toch de longen uit mijn lijf, dus slapen doe ik toch niet veel, kan ik net zo goed om de 2 uur haar effe wakker maken.



Moet ze dan helemaal wakker worden trouwens ?? Dat vroeg ik me namelijk af :oops: :think:



@Tamara30 wrote:

Thanxx meiden, kan wel janken, bah, weet dat ik me niet schuldig moet voelen, maar gaat van zelf.



Gelukkig voelt ze zich niet beroerd en wil ze gewoon spelen, alleen wankelt ze af en toe op haar benen, dus heb ik haar bijna heel de dag op schoot gehad om dingen met haar te doen :wink:



Zal nog een leuke nacht worden, ach ik heb t er voor over, ik hoest toch de longen uit mijn lijf, dus slapen doe ik toch niet veel, kan ik net zo goed om de 2 uur haar effe wakker maken.



Moet ze dan helemaal wakker worden trouwens ?? Dat vroeg ik me namelijk af :oops: :think:







Ja, ze moet even helemaal wakker worden en het liefst nog wat reacties ergens op geven. Lastig, ze kan natuurlijk niet antwoorden geven op wat vragen maar jij als moeder kan vast goed inschatten of ze normaal reageert of dat ze erg sloom is voor haar doen.

@Matsjo wrote:

@Tamara30 wrote:
Thanxx meiden, kan wel janken, bah, weet dat ik me niet schuldig moet voelen, maar gaat van zelf.



Gelukkig voelt ze zich niet beroerd en wil ze gewoon spelen, alleen wankelt ze af en toe op haar benen, dus heb ik haar bijna heel de dag op schoot gehad om dingen met haar te doen :wink:



Zal nog een leuke nacht worden, ach ik heb t er voor over, ik hoest toch de longen uit mijn lijf, dus slapen doe ik toch niet veel, kan ik net zo goed om de 2 uur haar effe wakker maken.



Moet ze dan helemaal wakker worden trouwens ?? Dat vroeg ik me namelijk af :oops: :think:











Ja, ze moet even helemaal wakker worden en het liefst nog wat reacties ergens op geven. Lastig, ze kan natuurlijk niet antwoorden geven op wat vragen maar jij als moeder kan vast goed inschatten of ze normaal reageert of dat ze erg sloom is voor haar doen.






Thanxx, dan weet ik dat, wist t namelijk niet zeker :-*

De eerste keer wekken ging goed, ze zat meteen rechtop, maar pakte wel meteen haar bult vast en zei auww :cry:



Heb haar toen effe opgepakt en bij ons op de slaapkamer laten rondkijken. Daar was ze vrolijk op de foto’s van Savannah aan t wijzen enze ze steeds bij elke foto Nanna :inlove:



Du sweer terug in bedje, nu slaapt ze weer :zzz:

beterschap, en echt niet schuldig voelen…



Anders neem je haar lekker mee in je eigen bedje ?





dikke knuf…

Ohh jee snap dat jij je schuldig voelt, toen Talysha een x uit bed was gevallen had ik dat ook.



Maar Talysha moest in het ziekenhuis blijven gelukkig maar 1 dag, want volgende dag ging het prima. Ze werd tot 2 uur snachts elk uur gewekt daarna om het uur.



Maar helemaal wakker moest ze niet worden hoor. Als ze maar haar oogjes open deed en een aantal seconde open hield (ze deden wel met een fel lampje telkens in haar oogjes schijnen). Ze mocht daarna meteen weer gaan slapen. Dus uit bedje halen is niet nodig.



Maar beterschap hopelijk is ze snel weer opgeknapt :hug:

ik werk op een kdv.

mij is geleerd, dat kinderen echt helemaal wakker gemaakt moeten worden en op dingen moeten reageren, zoals jij deed met die fotos.





heel veel beterschap voor je meissie.

en je niet schuldig voelen :hug:

Hoe was jullie nacht? Mijn dochter is toen ze anderhalf was van de nek van haar vader gevallen. We kregen toen ook een wekadvies en iedere keer als ze wakker werd gemaakt begon ze hard te huilen omdat ze dat niet leuk vond, dat was voor ons voldoende, we hebben haar geen vragen gesteld of rondgetild. Zij heeft er verder niets aan over gehouden.

HIer is de nacht goed gegaan, ik heb haar elke 2 uur wakker gemaakt, en elke keer sprong ze al recht op en vroeg of ze mee mocht, toch heb ik haar elke keer laten liggen in bed, en vanmorgen riep ze om 8 uur heel vrolijk mama kom kom :inlove:



Ze wil nu alweer rond rennen, haar middag dutje wil ze niet doen, hebben haar net voor de tweede keer effe naar boven gebracht, ze is moe, maar gaat niet slapen :think: Eigenwijs ding haha.



Gelukkig is de bult ok al ver weg omdat ik meteen gekoeld heb gisteren.

Fijn dat het goed is gegaan :dance: :inlove:

gelukkig maar!!

altijd vervelend als zulke dingen gebeuren en heel de wereld kan zeggen dat het iedereen kan gebeuren en niet jouw schuld is maar elke moeder snapt jouw gevoel!