Mijn mooie boom ... weg

Ik ben heel boos vanmorgen. Ik heb van mijn moeder een mooie magnoliaboom gekregen voor mijn verjaardag. Een beetje jeugdsentiment, want wij hadden vroeger zo’n boom in de tuin thuis en die vond ik altijd al prachtig.

Dus kwam mijn moeder met die boom aan en heeft hem voor ons in de voortuin geplant … ik heb er nog geen week van kunnen genieten, want vanmorgen was hij gewoon weg :shock: Een gat in de tuin, een paar blaadjes ernaast, maar geen boom … :evil: :twisted:



Boos ben ik!

En verdrietig ook een beetje :frowning:



Moest het ff kwijt

:shock: Dus ze hebben dat gewoon uitgegraven en meegejat!!

Wat erg. Sommige mensen zijn zo onbeschoft he! :hand:



Kan me voorstellen dat je er van baalt.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :naughty: :naughty: :naughty:





:hug:

:shock: :shock: Gewoon gejat??? :shock:

Het moet toch niet triester worden hier in nederland zeg! tssss



:hug: voor jou meid!

:shock: Een boom uitgegraven en gejat??!!!

Dat verzin je toch niet! :evil: :evil:



:hug:

Nou jaaaaaaa :shock:



Ik zou de buurt in de gaten houden, of er iemand opeens een mooie Magnolia in de tuin heeft :roll: :evil:

Het was natuurlijk maar een klein boompje … in de voortuin, en hij stond er nog maar net in. Dus ff flink trekken en meenemen denk ik …



Ik baal er idd gigantisch van … ga zo ff mijn moeder bellen. Ook sneu voor haar, want zij heeft er weken naar gezocht :frowning:

:shock: nou jaaaaa, vervelende jeugd dan toch misschien? Heb je al gekeken of ie niet verderop in de straat ligt? Wel super aso hoor als je zoiets doet!

Niet te gevloven zeg! De brutaliteit!



Wij hebben net een nieuw huis en de planten moeten de grond nog in. Ook een magnoliaboom en onze kweker heeft er nog plenty, hoor!



Ik hoop niet dat ze dat bij ons gaan flikken :twisted:

ik heb geen idee in welke buurt je woond,maar ga eens denken aan bv de buren…een magnolia staat er bekent om dat ze enorm veel rommel gaan geven.mischien vond een van je buren zo’n boom niet zo’n goed idee…? maar hondsbrutaal blijft het wel en ik zou er zeker AANGIFTE van doen

:shock: :shock: wat aso zeg!

Jemig, dat is echt onbeschoft! Hoe komen mensen erop hè.



Ben wel benieuwd of er nu inderdaad ineens iemand in je straat is die een Magnolia heeft staan, die er voor jullie Magnolia nog niet was…

Allemensen, wat asociaal. Ik vind stelen zo erg, ga toch werken voor je geld !!! Triest meid, niet leuk voor je :frowning:

Weet er alles van helaas…

Hier vorig jaar zomer een enorme hortensia, gat in de grond en weg plant.

Wat een trieste mensen lopen er toch rond he.

:hug:

Nohhh :shock:



Worden er zelfs al boompjes gejat??



Schandalig zeg!!



Ik zou echt niet weten hoe een magnolia boompje eruit ziet, dus moeten nog kenners van de tuin zijn ook.



Ik zou ff rondje door de buurt lopen. Je weet maar nooit



:hug: :hug:

Dan ben je kansloos zeg als je zoiets doet. Bah.

:hug:

:shock: :shock: wat erg!!!

Magnoliaboompjes zijn mooi, zulke mooie bloemen :frowning:



Ik zou denk ik na denken over aangifte. Over die buren niet, weet niet meer wie dat suggereerde maar dat lijkt me een beetje te kort door de bocht.



wat ontzettend lullig zeg… Dat je dat doe he :shock:



:hug:

heb je je moeder al gesproken…?

:shock: :shock: :shock: :shock:



Schandalif dit. Ongelooflijk. Kan er niks anders van zeggen. :evil:

Ik ben helemaal perplex!!! Heb nog nooit gehoord dat er gewoon boompjes uit de tuin worden gerukt!!!



Ik heb er geloof ik even geen woorden voor :silenced: :hand: