Mijn moeder en ik, een lekker stel.

Lana zit te spelen met haar diadeem. Ze breekt hem op 2 plaatsen. Ik probeer dat stomme ding te repareren met plakband, geef hem weer aan haar. Zij doet hem weer op haar hoofd, en vervolgens laat dat plakband los.



Ga ik toch ineens huilen, omdat dat stomme ding kapot gaat! Ik weer even tot rust gekomen. Mijn moeder gebeld want zij had die diadeem gekocht. Begin ik weer te huilen aan de telefoon, vervolgens gaat me moeder ook nog eens even mee zitten huilen.



Zitten er dus 2 jankerds aan de telefoon :wall: Ik zit te huilen om een stomme diadeem die nog geen euro kost en mijn moeder om niets. Nee lekker stel zijn wij zeg :wall:

Sorry, moest er wel even om lachen :wink:

hahahah herken het wel hoor ik kan ook om van alles janken :oops:

Ja nu kan ik er ook om lachen :lol: Maar toen ik tegen mijn moeder zei dat de diadeem kapot was, moest ik gelijk weer janken. Toen mijn moeder ook moest huilen, schoten we na 1 minuut weer gigantisch in de lach. Wat een stelletje domme dozen zeg. :wall:

@Debbie & Lana wrote:

Lana zit te spelen met haar diadeem. Ze breekt hem op 2 plaatsen. Ik probeer dat stomme ding te repareren met plakband, geef hem weer aan haar. Zij doet hem weer op haar hoofd, en vervolgens laat dat plakband los.



Ga ik toch ineens huilen, omdat dat stomme ding kapot gaat! Ik weer even tot rust gekomen. Mijn moeder gebeld want zij had die diadeem gekocht. Begin ik weer te huilen aan de telefoon, vervolgens gaat me moeder ook nog eens even mee zitten huilen.



Zitten er dus 2 jankerds aan de telefoon :wall: Ik zit te huilen om een stomme diadeem die nog geen euro kost en mijn moeder om niets. Nee lekker stel zijn wij zeg :wall:




En wat vond Lana hiervan? Ze zal wel geschrokken zijn als ze haar moeder zo ziet huilen of niet?

:silenced:





:lol:





:hug:

Zit vast meer achter die traantjes dan die diadeem :-*

Ja, die zat me eerst wezenloos aan te kijken echt zo van :eh: :think: En toen klom ze op schoot en ging kroelen en mijn tranen wegvegen. Daarna zittend springen op mijn schoot om me zo weer aan het lachen te krijgen :inlove:

Ja dat denk ik ook Renzosmam. Veel stress voor de verhuizing, ziek thuis, slecht geslapen vannacht enz.

Het ziet ernaar uit dat jij een dikke knuffel kunt gebruiken! :wink:



Vera, ik heb hem even gejat en bij de bbb geplaatst, daar zijn er ook een boel die een hug nodig hebben. Hoop niet dat je het erg vindt :pray:



Debbie, stiekem moest ik ook wel lachen, maar aan de andere kant is het wel herkenbaar hoor.

Wat een lieverd, die Dana, dat ze je op wil fleuren :inlove: .



Knufffff :hug:

Debs!



Hier ook een knuf van mij! :mrgreen:

@Juudje26 wrote:

Vera, ik heb hem even gejat en bij de bbb geplaatst, daar zijn er ook een boel die een hug nodig hebben. Hoop niet dat je het erg vindt :pray:




Helemaal niet! :-*