mijn meissie is moedig!!! (update met foto's)

heb net ff snel een foto gemaakt

ze is een beetje vuil, maar ze had net gegeten

ff gek doen

Wat staat ze te stralen! Volgens mij is ze supertrots op haar oorbelletjes!

(en wat een prachtige ogen!)

Ik wilde het net zeggen…Oorbellen? Waar???

Die ogen… :inlove:

idd hele mooie ogen :inlove:

En ook mooie oorbellen echt een prinsesje

Wat een schatje heb jij zeg! Ze straalt helemaal! :inlove: :inlove: :inlove: En idd prachtige ogen * smelt *

dank jullie wel :oops:

en ja ze zal idd nog veel jongensharten breken met haar ogen :inlove:

op straat is het ook het eerste wat mensen opvalt

de vorm van ogen heeft ze van mij

het donkere randje rond het lichtblauwe heeft ze van haar papa

en de kleur is identiek zoals die van haar opa (mijn vader)

(heel deskundig geanalyseerd) :mrgreen:

ze lacht altijd als ik een foto neem, vanaf ik het fototoestel neem zegt ze “lacheeeeee” en zet haar breedste glimlach op :inlove:

ze kan er niet genoeg van krijgen als ik hem dan wegleg zegt ze “lache ebbe!” en dan moet ik nog foto’s nemen :eh:

Leuke foto’s hoor!!! Enuh, ik was ook iniminie (weet niet meer exact hoe oud hoor) toen ik oorbellen kreeg. Kan het me wel herinneren maar heb er geen trauma aan overgehouden hoor :mrgreen:

Wow die ogen :inlove: :inlove: wat mooi!

Die belletjes staan haar oog wel schattig zeg :inlove:

Geweldig! :inlove:

Rayaba is echt een plaatje :inlove: :inlove: :inlove:

mooie ogen en ook mooie beschaafde oorbellen

Wat een plaatje,

ik was ook een ukke puk en ik kreeg lieveheersbeestjes in mijn oren dat ik dat geweldig vond dat is het enige wat ik nog weet. Het is volgens mij vooral het enge idee wat doet huilen of een enge vent :wink: . De pijn valt wel mee, wel oppassen voor ontstekingen.

Je hebt een prachtdochter

Ze heeft echt prachtige ogen, dat was ook het eerste wat mij opviel en die oorbelletjes staan ook erg schattig hoor.

Bij een pasgeboren baby vind ik het niet echt mooi lijken maar zij is al een echt prinsesje :smiley:

@Angel & Luna wrote:

knap hoor

snap alleen niet helemaal wat die juewlier dacht… niet rot bedoeld hoor

maar als je hier met zo’n kleintje komt mag je terug komen als ze met z’n 2-en zijn en dan schieten ze met z’n 2-en tegelijk vind ik veel beter

voor hetzelfde geld wilt je dochter helemaal niet meer loopt ze met maar 1 oorbel…

hier doen ze het ook 2 tegelijk, maar volgens mij vanaf 2 jaar, eerder doen ze het gewoon niet.

m’n nichtje heeft ze toen ook gekregen. ik vind dat eerlijk gezegd te jong maar daar is iedereen vrij in. zij wilde ze zelf ook graag omdat haar nichtjes ze ook hebben :slight_smile: tja, ga daar maar eens tegen in.

ach… wij hebben een jongen :lol: nog geen dilemma’s dus over een paar jaar :slight_smile:

groetjes Jannie

Ikzelf zou het niet doen als mijn kinderen nog zo jong zijn, maar dat moet ieder voor zich weten. Knap dat je meisje zich zo groot heeft gehouden en naast de mooie oorbellen heeft ze echt schitterend verblindende ogen. Wauw

Wauw!!!

Ik heb Rayanna al een tijdje niet gezien maar wat is het een prachtmeid!!! :inlove:

Die oorbelletjes staan wel heel lief :inlove:

Mijn jongste dochter was ook nog heel erg jong toen ze al oorbelletjes had. (intussen al 14 jaar !)Nooit een probleem geweest !!!

Wat een flinke dochter heb jij zeg ! Want, het schieten is wel even schrikken toch hé . Mag je terecht fier op zijn.

Wat een prachtig kindje ! Inderdaad: haar ogen zijn het allereerste die opvallen op de foto’s.

liefs

Gerda

Idd heel mooi!!

Mijn meissie heeft ze gekregen met 6 maanden!!!

Je hebt zeker een moedige dochter.

Het staat heel schattig.

Mijn dochter heeft ook oorbelletjes. Ze was ook jong toen ze die kreeg.

Ik dacht dat ze ruim 1,5 was, niet eerder in elk geval.

Het deed ff pijn, maar dat was snel vergeten. En ze blijft er nooit achter hangen en heeft er echt geen trauma aan over gehouden :wink:

schattig die oorbelletjes. Ik snap de gedachten van iedereen wel. Op het moment denk je even…gosh dat meisje toch, maar kinderen vergeten snel. Ze weet nu vast niet meer dat ze het voelde dat de oorbelletjes er in gingen toch. :smiley: Ik vind ze heel mooi! En inderdaad lekker trots zijn op je meisje. :smiley: Je ziet zelf dat ze straalt!

Ooh die foto’s, wat een plaatje!!

Tja, dat temperament… daar doe je niks aan. Ik kan me voorstellen dat je toch gegaan bent en vind je daarom geen slechte mama hoor!

Zelf zie ik het absoluut niet zitten voor Isabel. Ik vind het onnodig. Als ze later zelf wil zien we wel weer verder, dat vind ik een heel ander uitgangspunt (al moeten we dan manlief nog zien over te halen want die is er helemaal op tegen… ook met het gevaar van ergens achter blijven haken en zo… zit ook wel wat in maar ja als Isabel het later zelf wil, dan zou het van mij mogen in elk geval)

Hoe dan ook: je dochter is prachtig!