Mijn meisje was op TV!!!!

Vandaag was er in ons dorp de mogelijkheid om een heuse olifant te voeren.

Daar ben ik natuurlijk met mijn meiden heen geweest. Hoevaak krijg je anders de kans om een olifant van dichtbij te zien???

B’Elanna was helemaal enhousiast en heeft Buba appels en brood gegeven.

Op een gegeven moment zag ik een camera op haar gericht worden en werd haar gevraagd of ze wat wilde vertellen…

De regionale omroep maakte er een item over!

We hebben net om 18.00 gekeken via Inet,( http://www.omroepgelderland.nl/web/Programmas/Gids-TV.htm )

want we kunnen het hier niet ontvangen.

Zelfs ik sta erop, met Benthe (dat hummeltje in het knalroze op mijn arm) en B’Elanna is een paar keer in close up te zien…

Het circus staat hier vlakbij waar ik woon, dus we zijn even bij de beesten proberen te spieken en kregen de verrassing van ons leven. Buba de olifant kwam net terug en haar begeleider herkende ons. We kregen toen een hele rondleiding door het dierenverblijf van het circus!!!

We hebben de paarden geaaid, dat is niet zo heel bijzonder, maar ook de kamelen, zebra’s en lama’s!!!

Vrijdag gaan we naar de voorstelling kijken :dance:

leuk zeg! en wat leuk dat jullie een rondleiding kregen bij het circus!

dat maakt het vrijdag nog specialer!

Hee, wat toevallig, ik heb het item namelijk gezien op tv gelderland vanmiddag. Ik heb alleen niet zo goed opgelet dat ik nu weet wie jou dochter is, misschien nog een keer terug kijken op internet.

Leuk!! ik heb et net ff gekeken! wat een super schattig hoe ze het staat te vertellen :lol:

ik denk dat je vrijdag dan onze buurman nog ziet! die treedt namelijk op in dat circus.

Nou wat ontzettend leuk zeg ! Ecvht een verrassende dag met een leuk teintje om op terug te zien met een grote glimlach en mooi gevoel , voor je zelf en je ukkies.

Fijn dat je meegeniet van dit joh, :inlove: :thumbup: :dance:

heel veel plezier bij de voorstelling gewens t,

Wat leuk zeg!

Ik kan helaas het filmpje niet bekijken, geeft foutmelding :?

Deze link zou het wel moeten doen… Waarschijnlijk moet je zelf nog even het nieuws aanklikken en dan datum 8 juli…

http://www.omroepgelderland.nl/web/Uitzending-gemist.htm

Wat leuk zeg!

Is B’Elanna het meiske met de twee vlechtjes die verteld dat hoe het was?

Jep, da’s mijn meiske… :inlove:

Hé wat leuk!

Wat een mooie meiskes heb jij! :inlove: