mijn meisje is nu de tuin aan het vegen ikke is verliefd!

Ah :inlove: me kleine meisje loopt met een bezem en een stoffer de tuin te poetsen met dr muts met bloemetjes op :inlove:

en ze roept na het vegen TATADA :inlove: :lol:



ik ben helemaal verliefd :inlove:

papa helpen :mrgreen:



hebben jullie dat ook van die momenten dat je smelt en zelf een brok in je keel krijgt en denk o wat is het leven toch mooi :inlove:

owww zo herkenbaar!



Mijn jongens kunnen ook zo heerlijk ons helpen met dingen opruimen(uit zichzelf) of hier op de zaak papa helpen met klusjes! :inlove:



Echt momenten om van te genieten!

Die van mij zit naast me een appel af te kloven, hele verhalen te houden over de t.v series, k3 en al dan niet meer in dr eigen kromme taaltje.

En dan af en toe knijpt ze haar ogen dicht, en lacht ze uberschatiig…



Het leven is goed dames… :inlove:

Leuk is dat he

Onze oudste is ook zo van het helpen, geweldig!

Ze wil mij vaak helpen met schoonmaken, loopt dan ook met een doekje rond…zo lief!

En bijna ieder weekend helpt ze papa buiten met het konijnen hok schoonmaken en wassen ze vaak ook ‘‘samen’’ de auto, dan ben ik ook helemaal verliefd :inlove:

Ze doet dat ook al heel lang, de jongste hier wat minder…die maakt liever de troep…ook erg schattig hoor :inlove: :mrgreen:

Ik liep vanmorgen na een zwaar moeilijk gesprek naar mijn zus toe vanaf de treistation.



Ik liep bij wendy haar school langs en ze waren aan buiten spelen…



Riep ze en wees ze en jubelde ze



Kijk daar is mijn tante, kijk juf mijn tante… maakte een sprint van schoolplein af naar mij toe voor een kus :inlove:



ik was zoooooooooooooooooo ontdaan, mijn hart sloeg over…



:inlove: :inlove: een beetje mijn meisje :dance: Ik voelde me gelijk gelukkiger

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



heel mooi om al die verhalen te lezen

Ow en toevoeging of het leven mooi is ?



Het leven is niet altijd mooi en is rete zwaar, maar je moet er zelf iets van maken… ( zie ondertekst)



Het leven kan mooi voelen :thumbup: :inlove: met de kleinste en liefste momenten :thumbup: die je zelf moet zien en ervaren !

ik denk dat we allemaal te weinig genieten van de kleine dingen

en dat ben ik de laatset tijd meer gaan doen.

nadat ik zo super misselijk ben geweest toen ik dat niet meer was ben ik gaan genieten van een kopje kofiie met gebakje en nadat ik Noa(h)* kwijt ben geraakt en het verhaal van Jasmijn* heb gelezen ben ik nog meer van Nikki gaan genieten!!



o ja en de foto’s wil ik jullie niet onthouden :inlove:

:inlove: :inlove: Geweldig!



Hier vanavond nog een persoonlijk smeltmoment. Ik ben aan het werk en bel dan 's avonds altijd even met mijn oudste. maar nu gaf mijn man de jongste, die normaal niet verder komt dan een verlegen lachtje…maar vanavond kwam er een heel gesprek :inlove: . Heerlijk!

Ohh heerlijk om ze zo bezig te zien, en je kunt indd zo genieten van die kleine dingen.

Als Talysha gewoon lekker zit te spelen, en met papa zit te dollen en ze beide zie genieten. Oh dan kan ik gewoon huilen van geluk… :inlove:



Ohhh en kijk der daar vegen :inlove:

Heerlijk is dat he? :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



2 voorbeeldjes waar ik echt enorrrrm van kan genieten



Afgelopen zomer: http://www.youtube.com/watch?v=n-9IWapJPCg



De zomer daarvoor: http://www.youtube.com/watch?v=US7MCp6h7P0

ow geweldig te lezen ben blij dat er reacties komen dat meer mensen dit delen met de TS …



Genieten van de kleinste dingen is het aller grootst !



Ik kan dat ook heb dat geleerd ook na het ziek zijn zelf mijn mams verlieze de mk en ma , de scheiding , verliezen van peetkindje Anne* en de brand… en toe het gedoe met R die na een ongeval me op straat sodemieterde… als ik toen niet had kunnen genieten van de natuur de muziek wendy en de mensen om me heen was ik nu niet zo groot geweest in geluk als ik nu ben :inlove:

@Sis wrote:

Heerlijk is dat he? :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



2 voorbeeldjes waar ik echt enorrrrm van kan genieten



Afgelopen zomer: http://www.youtube.com/watch?v=n-9IWapJPCg



De zomer daarvoor: http://www.youtube.com/watch?v=US7MCp6h7P0




:inlove: :inlove: de mooiste momenten van een moeder :inlove:

@romata wrote:

Ohh heerlijk om ze zo bezig te zien, en je kunt indd zo genieten van die kleine dingen.

Als Talysha gewoon lekker zit te spelen, en met papa zit te dollen en ze beide zie genieten. Oh dan kan ik gewoon huilen van geluk… :inlove:



Ohhh en kijk der daar vegen :inlove:




ja he huilen van geluk kan ik ook vaak :inlove:

Liefffff!!



Ik heb ook laatst ‘veeg’ foto’s gemaakt van Marit. Zo schattig.

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: