Mijn man verrassen....

Hey meiden,



Op 10 november zijn mijn man en ik 2 jaar getrouwd. Vorig jaar hebben we het eigenlijk niet gevierd, dus ik wil dit jaar eigenlijk iets leuks gaan doen…



Ik heb de oppas al geregeld, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil gaan doen…



Dus meiden, kom op met die ideeen of eventuele verhalen waar ik wat ideeen uit kan halen…



Thanks alvast voor de hulp…

Lekker uit eten, naar de bios?



Iets doen wat jullie in je verkeringstijd deden?

de kinderen naar de oppas,

en dan de kamer lekker knus maken. mek kaarsjes enz,

lekker glaasje wijn/bier of wat dan ook met allerlei lekkers en een leuke film.



of een nachtje weg?

Weet je man dat je iets leuks wilt gaan doen?

Ik zou hem anders verrassen…in een prachtig en vooral lekker restaurant reserveren voor jullie tweetjes…daarna lekker doorzakken in een kroeg (zou ik doen hoor, ik weet niet wat jullie leuk vinden :wink: )

Dus niks zeggen tegen hem, maar gewoon je mannetje ontvoeren… :mrgreen:

Wellness avondje met aansluitend een overnachting ergens?

hahaha leuk zeg, was boven de kleine aan het voeden en gelijk al wat tips…



Nee mijn man weet van niets… (nou maar hopen dat hij ook niet stiekum iets regelt, maarja zal wel niet want het is niet zo’n romanticus…hahahah)



Dus wil hem idd helemaal gaan verrassen, ga zelfs aan zijn baas de dag erna vrij vragen zodat we niet op de tijd hoeven te letten…



Hhahaha ergens slapen wordt het niet, want de oppas komt niet (en deze mama vind het heel moeilijk om de kindjes uit logeren te doen hihihihi)



zat idd ook te denken aan uit eten of naar de bios ofzo…

Tja op stap erna is ook wel leuk, maar het is op een maandag, dus tja is niet de meest gangbare avond haahahahha



Nog meer tips???



Marianne, we zijn echte huismussen (saai) hahaha dus echt veel dingen deden we niet, waren vaak gewoon lekker thuis…hahahah best saai als ik er nu aan terug denk hahahahah



Jewel, hahahaha ja over dat ontvoeren heb ik dus ook gedacht, heb de oppas (een nichtje van mijn man) ook gevraagd om niets te zeggen hahaha



Claudje, hahah dat welness is idd ook wel een idee maar een nachtje slapen dus niet hahaha… vind het zooooo moeilijk om de mannetjes weg te brengen… De oudste is 5 weken geleden pas voor het eerst bij oma gaan logeren…

Kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt hoor.



Je kunt ook de hele dag zo’n wellness ding doen, arrangement ofzo? Even heerlijk jullie laten verwennen.



Of uhm…ballonvaart? Geef hem een parachutesprong cadeau?



Ik roep maar wat he… :smiley:

@Claudje wrote:

Geef hem een parachutesprong cadeau?



Ik roep maar wat he… :smiley:




Whoehahahaha, die van mij zou absoluut vragen of ik van hem af wilde!! :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:



Of een musical?

hahahaha nou ballonvaart en parachute springen, vind hij misschien wel leuk maar ik heb enorme hoogtevrees, dus kan hij dan alleen gaan hahahaha



Ons lekker laten verwennen lijkt mij wel lekker hahahahahaha



En idd dan zou hij ook denken dat ik van hem afwilde hihih

Heeft er niemand nog wat leuke tips???

pijpen :mrgreen:

hahahaha Famke, dat doe ik wel vaker en tja over pijpen doen ik gelukkig niet de hele avond… Vind hij wel lekker rustig denk ik want daarna zeg ik dan niet veel meer hihihihihihih

Hehehe,

je zou nog kramp krijgen :mrgreen:

Maar toch een leuke afsluiter,



en verder zou ik lekker uiteten gaan, lang natafelen en dan samen in bad ofzo… :inlove:

mag ik dan jullie bad lenen??? hahahah we hebben geen bad…



Ik zat te denken om bv naar hotel zuiderduin te gaan, hier zijn we heen gegaan toen we 1 jaar verkering hadden alleen was ik toen enorm ziek geworden…



Maar dat wordt dan van zondag op maandag. Maandag is het 10 november… En dan moet ik dus nog 's avonds iets gaan doen…

Ik zou mijn man heel blij maken met uit eten nemen ( de Griek of tafel bbq restaurant) en daarna lasergamen…

Daarna lekker samen onder de douche en dan een leuke film kijken. Overal kaarsjes neerzetten. Chips en wat drankjes erbij.

Zwijmel, zwijmel. :smiley:

mijn man wil alleen maar actiefilms kijken…

dus dan wordt er niks gezwijmeld… :?

ow ja, is ie vast een broertje van de mijne, alleen “hak en prak” films! :?

hahahah nee hier maakt het hem niet zo veel uit, hij kijt ook graag naar romantische komedies…



Maar goed voor mij is de lol er al een beetje af… Gisteren zag hij het mailtje van zijn baas, dat ie vrij was (alleen niet wanneer) en toen ik gisteren een vriendin aan de foon had en die zachtjes vertelde wat ik wilde doen, was hij alleen maar aan het mopperen dat hij geen verrassingen wil en er niet van houd enzo… Ben zoooo geneigd om alles weer af te blazen…

Welnee joh, je moet de ondertiteling gewoon even lezen van je man. Die zegt: “Ik ben razend nieuwsgierig wat ze verzint, vind het eigenlijk toch best wel leuk!” :wink: