Mijn man net weg en kortsluiting in de CV ketel

Moet even wat kwijt…

Wat een ellende zeg, mijn man meot hele week op cursus aan de andere kant van ned. en moest dus vanavond al op weg naar het hotel en hij zit nog geen uur in de auto en klappen hier de stoppen eruit :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: tot 4x aan toe, ben er nu wel uit dat het de cv betreft maar tjonge jonge wat een ellende zeg.

Belde P al op van hoe is het toch mogelijk dat het juist nu moet gebeuren… Dus nu wordt het al frisser hier en morgen vroeg maar eerst de monteur bellen :wall: :wall: :wall:

Bah bah bah

Is het niet op te lossen via internet of zo, googlen op storingscode… of stel je vraag even in de HK… zitten ook vrouwkes van verwarmingsmannetjes denk ik… :think:

En anders, een warme denken en lekkere kruik… :hug:

Ow geen kruik dus, hebt dus ook geen warm water? :frowning: :oops:

Jeetje wat heb ik toch vandaag… je vraag staat al in de HK zie ik… :oops:

hahhahahahhaha moest wel erg lachen dank je wel schat!!!

dacht ook al van huh heb ik het niet in het topic hk gezet dan!!!

Kan in ieder geval weer even lachen…

Heb wel nog wat in de boiler beneden zitten aan warmwater maar dat wil ik bewaren voor morgenochtend.

Ohh en voor in bed ben ik niet bang dat ik het koud krijg hoor, P slaapt niet thuis dus heb een extra dekbedje liggen :wink:

Maar ik heb boven nooit de verwarming aanstaan dus dat zal gelukkig wel meevallen, morgen ochtend is het beneden alleen dan wel koud.

Dus maar snel de monteur bellen en hopen dat ze snel langs kunnen komen.

@biebie wrote:

hahhahahahhaha moest wel erg lachen dank je wel schat!!!

dacht ook al van huh heb ik het niet in het topic hk gezet dan!!!

Kan in ieder geval weer even lachen…

Heb wel nog wat in de boiler beneden zitten aan warmwater maar dat wil ik bewaren voor morgenochtend.

Ohh en voor in bed ben ik niet bang dat ik het koud krijg hoor, P slaapt niet thuis dus heb een extra dekbedje liggen :wink:

Maar ik heb boven nooit de verwarming aanstaan dus dat zal gelukkig wel meevallen, morgen ochtend is het beneden alleen dan wel koud.

Dus maar snel de monteur bellen en hopen dat ze snel langs kunnen komen.

nou goed zo… :-* :mrgreen:

ik heb boven ook nooit verwarming aan… moet niet aan denken… heb een dikke Turkse deken… zweten als een gek dus die gaat alleen over de voeten…

en je hebt geluk dat het nu best lekker is buiten he, het is niet meer zo koud als een paar maanden geleden…

ja normaal heb ik mijn eigen kacheltje in bed (mijn mannetje) :mrgreen: maar ja nu even niet dus dan als het nodig is zijn dekentje…

Idd het valt nu erg mee gelukkig en ach morgen ochtend maar meteen bellen he en dan zal het morgen wel opgelost worden lijkt me…

Ow jaaaa… koude voetjes duwen tussen warme benen… aiii mijn man wordt er gek van… :mrgreen:

Succes morgen… :thumbup:

Hoe is het afgelopen Sam?

:-* Gismo

gelukkig is de monteur vanmorgen geweest en konden ze het vinden!

Iets bij de onsteker is krom getrokken wat dus kortsluiting veroorzaakte… komt zeg maar bijna niet voor :wall: :wall: :wall: en tuurlijk overkomt ons weer…

Onze vorige ketel is helemaal van binnen uitgebrand, hadden ze nog nooit mee gemaakt :hand:

Maar goed hij moest eerst weer terug naar de zaak voor het onderdeel maar gelukkig doet ie het nu weer :smiley: :smiley: :smiley:

Jaaa dat had ik je ook kunnen vertellen… :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fijn hoor meis… dat alles weer ok is… lekker knus en warm op de bank… lekkerrr… :inlove:

Oef…gelukkig maar zeg!

Ik lees je topic nu pas.

Wat een ellende is dat dan he, als je alleen thuisbent? :hug:

Maar je zit er nu weer warmpjes bij… :smiley:

ja mijn kacheltje doet het weer naar behoren :mrgreen:

Maar idd als je dan alleen thuis bent is al niet alles maar mijn kleine meid kreeg op dat tijdstip ook nog eens een mega oorontsteking voor haar kiezen dus die gilde en brulde echt hier de boel bij elkaar… arm schaapje…

En dan voel je je wel wat allenig op zo’n moment.

Dank jullie wel :-* is wel fijn dat je even je hart kan luchten :wink:

Je kunt ook een nieuw huis met nieuwe ketel kopen. :angel:

Hoe staat het met die plannen??

Wel balen als zoiets gebeurt als je alleen thuis bent he. Ik had lege batterijen in de rookmelders toen Harry een paar nachten niet thuis was. Nou was dat simpel op te lossen, maar wel irritant.

@biebie wrote:

ja mijn kacheltje doet het weer naar behoren :mrgreen:

Maar idd als je dan alleen thuis bent is al niet alles maar mijn kleine meid kreeg op dat tijdstip ook nog eens een mega oorontsteking voor haar kiezen dus die gilde en brulde echt hier de boel bij elkaar… arm schaapje…

En dan voel je je wel wat allenig op zo’n moment.

Dank jullie wel :-* is wel fijn dat je even je hart kan luchten :wink:

:hug: voor je meisje… dat doet echt zeerrrr… en ja, met 2 kan je het makkelijker aan he, zo’n ziek kleintje… maarja, je hebt ons nog… :mrgreen:

Tan hahahhahaha ja zou kunnen he maar dan moeten ze wel kavels te koop aanbieden :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: enne zo oud is mijn huisje nog niet hoor hahahaha

Tja huis staat weer te koop he!!! Dus onze bevriende makelaar heeft even geinformeerd over hoe en of wat.

Maar ze zouden hem weer bij een makelaar te koop gaan zetten begreep ik maar volgens mij is dat nog niet gebeurd…

We wachten nog maar af, maar eigenlijk wil Paul het niet meer en alleen nog maar voor een kavel gaan.

Ja leuk maar bloesemgaerde is nu ook alweer uitgesteld dus het schiet voor geen meter op zeg maar :wall: :wall: :wall:

Ja ook lekker als je brandalarm afgaat :hand: :hand: :hand:

Fai ja gelukkig heb ik jullie nog :mrgreen: :-* :-*

En idd ze heeft er enorm veel pijn van arm prinsesje, is al weer de derde keer in 2 maanden tijd en dit keer ook nog helemaal een bebloed oor (loopoor) nou ben ik al wat gewend met looporen bij haar maar dat er helder rood bloed uit liep nog niet zeg maar en wat schrik je dan toch wel even zeg :roll: :roll:

@biebie wrote:

Tan hahahhahaha ja zou kunnen he maar dan moeten ze wel kavels te koop aanbieden :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: enne zo oud is mijn huisje nog niet hoor hahahaha

Tja huis staat weer te koop he!!! Dus onze bevriende makelaar heeft even geinformeerd over hoe en of wat.

Maar ze zouden hem weer bij een makelaar te koop gaan zetten begreep ik maar volgens mij is dat nog niet gebeurd…

We wachten nog maar af, maar eigenlijk wil Paul het niet meer en alleen nog maar voor een kavel gaan.

Ja leuk maar bloesemgaerde is nu ook alweer uitgesteld dus het schiet voor geen meter op zeg maar :wall: :wall: :wall:

Ja ook lekker als je brandalarm afgaat :hand: :hand: :hand:

Fai ja gelukkig heb ik jullie nog :mrgreen: :-* :-*

En idd ze heeft er enorm veel pijn van arm prinsesje, is al weer de derde keer in 2 maanden tijd en dit keer ook nog helemaal een bebloed oor (loopoor) nou ben ik al wat gewend met looporen bij haar maar dat er helder rood bloed uit liep nog niet zeg maar en wat schrik je dan toch wel even zeg :roll: :roll:

ow jeetje… wat zielig… en ja bloed… is altijd schrikken he… ik heb als kind eens een gat in mijn trommelvlies gehad… ging niet dicht… en de HA tegen mijn mams zeggen: druppelen… was de ergste pijn in mijn leven… ik raak nu nog ‘in paniek’ als ik water in dat oor krijg… echt… dus ik ben altijd zo :sick: van oorpijn en och bij die kleintjes helemaaaaal… :hug:

en hoe is dat dan wel dicht gegaan???

Ja kan me voorstellen dat dat rete pijn doet zeg :hand:

Ik mag ook niet aan haar oortje zitten en druppel niets nu hoor.

Mijn huisarts zei al dat haar trommelvlies gescheurd was en haar buisjes eruit zijn…

Ja snap dat je ook nu nog in paniek ervan kan raken