Mijn kleine noor 6 maanden en eerste hap!! 03-12

:inlove: Ik wil ook graag met jullie delen hoe de BV hier bij mijn kleine noor loopt! Ik denk wel goed maar ik kan het niet goed vergelijken met andere want iedereen om mij die net een kleine heeft geeft de fles.



(behalve bij de juni mamas maar we praten meer over hoe moe we nog zijn dan echt over de BV heheh)





OKay dit is het schema van mijn kleine knul!!





Geboren 07-06-07 = 3.270 gr. 53 cm.

Dag 1 = 3.200 gr.

Dag 2 = 3.100 gr.

Dag 3 = 3.275 gr.





(Dag 11) 18-06-07 = 3.620. 54 cm.



(Dag 21) 28-06-07 = 4.060 gr. 54.5 cm



09-07-07 = 4.560 gr. 56.5 cm.!!!



Ik denk dat hij het heel goed doet… wel en mijn (.)(.) ook hehehehe :inlove: Nog even en dan zitten we al op 5 kilo!! :shock:

Hij doet het harstikke goed net als zijn mama!!

:inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Sterker nog ik weet wel zeker dat hij het heel goed doet en jouw (.)(.) helemaaaaaaaaaaaaal :mrgreen:

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

ja vandaag weer gewogen!!





18-07-07



4.900 kg en 57.5 cm!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



:inlove: :inlove:

Joepie!!! Mamamelk rules! :dance: :inlove:

Hoi Barbara!



Wat gaat ie hard zeg :clap: :clap: Mamaslagroom :dance:

(hoewel: vind je niet soms dat het te hard gaat? ik mis die hele kleine Jasper nu al :oops: )



wat het vergelijken betreft: [url=htttp://www.borstvoeding.com:3v4zl50k]hier[/url:3v4zl50k]kun je een account aanmaken en dan voer je de gegevens van jouw kleine schat in en je krijgt een hele persoonlijke groeicurve(en een indicatie wat het gemiddelde is) ERG LEUK :mrgreen: (vind ik ten minste)

WAUW ! Het gaat super met jullie he… geniet er maar lekker van! :thumbup: :inlove:

Toppie!!

Bv rules 8)

Lang leve de BV :dance: :dance: :dance:

jaaa gaat goed :dance:



maar wel hard :wink:

Maaah vandaag weer gewogen en 5.200 kg op de kop af!! maar goed dat hij zo lang is want hij is echt niet dik!! waar het allemaal zit weet ik ook niet :lol:



maar in ieder geval !!



5.200 kg. 58 cm lang en 40 cm hoofd !!



:inlove: :inlove:

Vandaag weer gewogen …





07-08-07


5.800 kg



60 cm



41 cm hoofdje …





:inlove: :inlove: :inlove:

ahhh zucht hij is prachtiggg…

moooooooooi!! :inlove:

Wat een kanjer!!

Top gaat het zeg!! :thumbup: :dance: :clap:

Oh heb al lang niet meer gesschreven!!!



FOEI !!





Maar ff een update nu… JA 6 MAANDEN … ja eigenlijk dit weekend maar omdat we heel druk weekend voor de boeg hebben, zijn we afgelopen weekend met bijvoeden begonnen!!



ik ben een 6 maanden BV mama!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



hier fotos!!

hoezo trots :oops:



op naar de 9 maanden!! :inlove:

:dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:

Owww… die close-ups! :inlove: :inlove: Van harte hoor!!! :clap: