zit nu op zijn stoeltje (hijskraansticker 8) ) in de kleuterklas, samen met nog 11 andere kindjes.
Mijn kleine beeb stond vanochtend met zijn rugtas (die veel te groot voor hem leek) op zijn rug, klaar om naar school te gaan.
Mijn kleine beeb…nee, mijn grote jongen! Mijn kanjer, op wie ik zo ontzettend trots ben. Mijn kanjer die zonder een traan te laten gedag zei, terwijl hij het best wel spannend vindt allemaal. Mijn kanjer!
En deze mama…zit met tranen in haar ogen op de bank.
mama staat vast straks ruim op tijd bij het plein om hem op te halen
hier vanochtend 1 weggebracht voor het eerst naar groep 3 :? …tssssssss wat worden ze groot he als ze dan ineens op school zitten…
Mama stond inderdaad om 12.05 uur op het schoolplein ja :oops: :oops: :mrgreen: .
Hij heeft het superleuk gehad en straks gaat ie weer. Dus “we moeten snel eten mama, anders kom ik te laat!”
:inlove: :inlove:
Ooooh wat een stoere foto’s!!!
En wat zijn onze kleine mannekes nu ineens groot he (ik moet echt nog even aan het idee wennen en eens extra slikken ). Morgen mag mijn vriendje voor het eerst… Ik ben benieuwd hoor!
Fototoestel gaat mee :mrgreen: :inlove: !
Oh als ik zo je foto’s zie dan krijg ik weer een brok in mijn keel (en het is al een jaar geleden )
Dat opgewonden maar toch wel een beetje gespannen gezichtje zie ik zo weer voor me :lol:
Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad!
En wat duurde die ochtend lang he :mrgreen:
maandag mag Yannick ook weer, die was voor de vakantie al begonnen.
Spannend hoor, na de vakantie is het toch weer ff wennen.
Ik ben benieuwd hoe het alle kids hier vergaat die voor het eerst naar school gaan.
Wat ontzettend lief, Judith!! :inlove:
Hihi, dat gevoel wat jij hebt met je oudste, zal ik straks met de jongste hebben (nu bijna 4 maanden); voor het eerst naar het kinderdagverblijf, slik!! :shifty:
:-* Karin
Even een updeetje :mrgreen: :
Hij doet het hartstikke goed op school, speelt leuk met andere kindjes en wil tussen de middag niet mee naar huis 8) .
Het wegbrengen gaat nog wel wat moeizaam, maar ook daar komt langzamerhand verbetering in.
En ik, ik geniet toch wel hoor van de uren dat Tim op school zit . Even onverdeelde aandacht voor Lars :inlove: