Pfff, nog 4 dagen en dan is de eindmusical van mijn groep 8! Ze hebben 'm helemaal zelf geschreven (met mij natuurlijk ) inclusief muziek en dans. Zelfs met filmpjes tussendoor!
We zijn er maanden mee bezig geweest, vanaf maart al. En nu gaan ze dan echt stralen op dat podium! Ben nu al trots op ze! Het is zo gaaf geworden! :dance:
zucht dat betekent ook dat het weer zover is… weer 30 kindjes uitzwaaien, op weg naar een nieuw avontuur. Ik zal ze missen
zie mezelf in een keer weer op het podium staan…Mocht als boom spelen omdat ik de andere rollen niet echt geweldig vond (lees: teveel moest zeggen anders) :lol: :lol: :lol:
Maar Succes… :mrgreen:
Oooh dat lijkt me zo leuk he :inlove:
Mijn leerlingen heb ik een paar weken terug gediplomeerd, ook zoiets… Ze deden wat stukjes en ik was ook zo trots op ze.
En dan gaan ze gewoon verder, inderdaad een nieuw avontuur beginnen.
Ik vind het altijd wel wat hoor…
Veel plezier alvast
oei, zo herkenbaar… Ik werk op een Jenaplanschool en donderdag nemen we dan echt afscheid van onze vijfde jaars Natuurlijk volg je de kinderen nog een beetje tot ze in groep 8 zitten, maar na 3 jaar moet ik toch altijd wel slikken hoor. En dat heb ik dan ook ieder jaar bij de jaarsluiting als de 8e jaars echt afscheid nemen… slik… ik moet er niet aan denken dat mijn kind daar over een paar jaar staat…
Wat ontzettend leuk Matsjo dat jullie het samen geschreven hebben! :thumbup:
Doe je dit elk jaar?
Het is idd een soort van afscheid nemen he…best emotioneel lijkt mij…
Succes hoor!
@jewel wrote:
Wat ontzettend leuk Matsjo dat jullie het samen geschreven hebben! :thumbup:
Doe je dit elk jaar?
Het is idd een soort van afscheid nemen he…best emotioneel lijkt mij…
Succes hoor!
Ja wij doen dat elk jaar. Dit is mijn 4de keer. Echt super om te doen maar wel een ontzettende klus. Stiekem vind ik dit gewoon veeeeeeeeeel leuker dan er eentje kopen

succes…
En wat zie ik…je bent zwanger…GEFELICITEERD!!!
@knollie1 wrote:
succes…
En wat zie ik…je bent zwanger…GEFELICITEERD!!!
Ja GOED he?! :dance:
Dankje! :inlove: :-*