Mijn gevoel was juist......

Lieve meiden…



Vanmiddag mocht ik dus bellen voor de 1e echo,

en zou op woe 21dec plaats vinden. want dan zou ik 7wkn moeten zijn en zou er een hartje moeten kloppen.

Maar dan moet ik nog 2wkn wachten nee dat trek ik niet hoor.! Helaas eerder kan echt niet want dan kan je echt nog niks zien op de echo. Maar heb er nog steeds een raar gevoel over na al dat bruinverlies,bloedverlies,buikpijn,rugpijn.

Jij bent toch mevr gimbergh die afgelopen vrijdag bloedstolsel,vruchtje verloren was ja dat ben ik en wordt door hoop en vrees heen en weer geslingerd.!

ik kan niet nog langer wachten alhoewel ik zelf het antwoord al weet… wat is de hcg waarde dan 226 dus je bent echt zwanger hoor.! en toen wist ik het zeker vrijdag heb ik dus een miskraam gehad…

toen zei de ivf assitente weet je wat je nu wel kan doen is nu een zwangerschaptest doen en die moet positief zijn.!

Als hij toch negatief is dan vrees ik het ergst…

en bel me dan terug en als hij positief is dan kan je het mischien beter geloven. nou ik ga nu naar de winkel toe.!







Heb de test meteen gedaan…

En hij was dus negatief.!!! Niks geen streepje helemaal blanco.! dus mijn gevoel was toch juist.!

En nu weet ik zeker dat wat ik afgelopen vrijdag verloren heb.! Het vruchtje…

meiden Ik dacht zelf heel sterk te zijn en dacht,

kom op meid we gaan weer verder.

maar mijn hart huilt en het doet pijn…

wat voel ik me verdrietig zeg…



kuss beertje :?

Ach meid wat ontzettend kut, dit is zo rot .

Heel veel sterkte met dat verlies, immers er was iets groeiende en dat is niet meer. En hoe sterk je ook bent of ook wilt zijn neemt niet weg dat diep in je hart en ziel je wel degelijk verdriet hebt. EN dat is mensenlijk hoor dat mag.



Lieverd van mij een knuf, en hopelijk voel je je snel wat beter. Ik hoop dat je iemand om je heen hebt om tegen aan weg te kruipen om te huilen als je wilt of te praten en anders zijn we der hier zeker voor je.



Ook voor je partner sterkte.



Groetjes bianca,

Wat is dat een tegenvaller! Je blijft hopen, maar helaas is die hoop nu vervlogen voor je! Neem de tijd om je verdriet te verwerken en het een plekje te geven.



Sterkte voor jou en je hubbie!



Liefs,

Moon

heel, heel veel sterkte met dit verlies

Veel sterkte meis. Al dacht je het al… zo’n bevestiging is erg pijnlijk.



Liefs,

Maja

Lieve beertje, ik wens je heel veel sterkte. Neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven en praat erover, dat doet je echt goed, geloof me. Dikke knuf van mij :-* :-* :-*

Veel sterkte Beertje :-*

Hè bah…veel sterkte meid! :-*

heel veel sterkte beertje wat ontzettend balen…



gr marientje

Sterkte meis… :frowning:

Wat een naar bericht beertje… heel veel sterkte gewenst meid…



Liefs,

Nannie

heel veel sterkte!!!

Veel sterkte! :frowning:

ik sluit me aan bij bovenstaande berichten. Jemig, wat is dit kl*te!