Mijn gastric-bypass is een feit sinds 18/12/2007 !!!

Lieve Gerda, hoe is het nu toch met je?! :-*

Hey meid, ik hoop dat de ingreep is meegevallen. Je bent een held in ieder geval! :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Heb ook nog geen nieuws. Hoop dat alles goed is gegaan. :pray:

Gerdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, stuur eens één van je meiden on line! :lol:

Hallo allemaal

Hier even de dochter van Gerda… Ik heb gelezen dat enkelen onder jullie al zeer benieuwd waren, hoe het met mijn mama verlopen is…

Wel jullie geduld wordt beloond, want hier komt even een reactie

Mijn mama moest gisteren al om half acht ter plaatse zijn in het ziekenhuis. Normaal was de operatie voorzien rond 9u30.

Echter is zij pas naar de operatiezaal vertrokken om 12u30.

Ons mama heeft me verteld dat ze helemaal niet nerveus was, ze is onder narcose gegaan met een prachtig beeld voor zich, namelijk zon, zee, strand, palmbomen en een bikini maatje 38. Mooier kan dus niet :wink:

Zij is terug naar haar kamer gebracht rond 19u, omdat ze wel voor een lange tijd op de recovery heeft gelegen, aangezien zij zeer misselijk was en braakneigingen had.

Ze krijgt pijnstilling en antibiotica (tegen infecties) toegediend via een baxter, zo valt de pijn dus redelijk goed mee…

Vandaag heeft ze al water mogen drinken, ze was verwonderd hoe lekker dat dit wel smaakt na een dagje helemaal niets gegeten of gedronken te hebben.

Ze heeft zich deze morgen ook al zelf gewassen en kan al alleen uit haar bed om naar het toilet te gaan… Goede vorderingen dus…

Verdere info volgt nog wel, ofwel via mij, ofwel via ons mama zelf (als zij al terug thuis is).

Vele groetjes

Marijke (dochter van Gerda)

Super goed nieuws dus! Bedankt Marijke voor je update! Hopelijk gaat het elke dag beter en mag ze al snel weer naar huis terug. Klinkt alsof ze iig ‘goed’ geslapen en gedroomt heeft tijdens de operatie hahaha. Over niet al te lange tijd kan ze gaan shoppen :mrgreen: :thumbup:

Oh wat fijn om wat te horen zeg!!!

Bedankt voor de informatie.

Wens haar maar een spoedig herstel toe.

:mrgreen: Heb het al gelezen bij ons november 2005-mama’s-topic… Top, Marijke :thumbup:!

Hartstikke goed nieuws! :thumbup: :thumbup:

Fijn om te horen dat ze het goed maakt!!! :thumbup:

TOP!

Marijke bedankt voor het bericht!

hey marijke… top dat je ons hier ff op d ehoogte bent komen brengen. Geef je moeder maar een dikke knuffel van ons… het is een toppertje!!! :hug:

Hallo allemaal

Hier nog even de dochter van Gerda… Om jullie even up to date te houden… Goed nieuws, mijn mama mag morgen naar huis… :dance: :dance: :dance:

Vele groetjes

Marijke (dochter van Gerda)

jipppieeeeeeeeeeee

wat fijn dat get goed gaat

en fijn dat ze weer naar huis mag

dank je wel marijke voor de update

heeerlijk !!! nog lekker voor de kerst thuis…

Geniet ervan!!

Oh, fijn om even wat te horen… :thumbup:

Goed dat ze morgen weer in haar eigen omgeving is…Lekker voor de kerst…

Geweldig hoor dat ze lekker voor de kerst weer bij jullie thuis is!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Neen hoor, geen slecht nieuws van ons mama, want mama zit zelf aan de pc !!! :dance:

Zoveeeeeeeeeeel wenende gezichtjes omdat jullie me allemaal zooooo ontzettend ontroeren met jullie berichten.

Ontzettend fijn hoor meiden om dit te lezen bij thuiskomst.

Er zijn hier heel wat kokkanjers !!!

:-* :-*

Ik ga een uitgebreide update zetten, maar probleem is: in welk topic???

Bij de nov mama’s; hier in de huiskamer; bij contact bij de mama’s die slank(er) willen worden of bij arm om je schouder waar Guusje topic opende voor mij :think:

Ik ga eerst overal eens bijlezen (ben hier begonnen) en dan in word doc zetten en dan copieren.

Dus nog even geduld, maar het komt eraan !!!

liefs

(al - 800 gr op 3 dagen !!!)

Gerda

Gerda :dance: :dance: :dance: :dance:

Jij bent hier de kanjer!!! :-*

Oh Gerda vertelllllllllllllllllllllll hoe ging het meis, hoe voel jij je?

Oh wat goed dat je alweer achter de pc zit.

Liefs Jel :vlinder: