waar kopen jullie de schoentjes voor de kindjes die net lopen… zeg maar de eerst echte schoentjes met harde zool?
(na 8 wk echt los lopen zeg maar)
shoesme bijv.
Ik ben naar een speciaalzaak (Kerckhoven) gegaan en heb schoentjes laten aanmeten.
Wij hebben toen gekozen voor ecco’s.
Wij hebben bij een echte schoenenzaak de voetjes op laten meten.
Bij een schoenenzaak kijken ze ook naar de breedte van de voet en naar de wreef en zoeken ze schoentjes uit die ook goed bij de voetjes passen.
Wij hebben hier het motto dat we kinderschoenen erg belangrijk vinden en daar niet op gaan besparen. (Bespaar liever op kleding dan op schoenen).
Succes ermee.
Groetjes Renate
@Renate_Sch wrote:
Wij hebben bij een echte schoenenzaak de voetjes op laten meten.
Bij een schoenenzaak kijken ze ook naar de breedte van de voet en naar de wreef en zoeken ze schoentjes uit die ook goed bij de voetjes passen.
Wij hebben hier het motto dat we kinderschoenen erg belangrijk vinden en daar niet op gaan besparen. (Bespaar liever op kleding dan op schoenen).
Succes ermee.
Groetjes Renate
daarom de vraag :mrgreen:
een goede schoen zorgt voor een leven lang een goede rug ( zeggen ze he… maarja er spelen natuurlijk ook vele andere factoren mee…die we even neit mee tellen)
Hier ook. Laten opmeten in een schoenenwinkel in onze wijk en toen schoentjes uitgezocht (van barbarossa of zo iets).
Hier ook bij de betere schoenwinkel op laten meten en toen meteen schoentjes in de uitverkoop gekocht :mrgreen: (ik vond ze toen ook nog aan de prijs hoor :lol: ).
Ook Bardossa hier:
hier schoenen van dokter visser ook super schoentjes :thumbup:
@San 27 wrote:
Dat zijn ook goeie geloof ik. Die kan je halen bij Scapino toch?? Ik vond het zeker de eerste keer belangrijk om zijn voeten goed op te laten meten en dat kan daar niet zo, maar anders had ik toch bij Scapino ook leuke schoenen voor hem gezien hoor. Als je de maat al weet, die dr. Vissers kwamen (ik geloof bij de consumentenbond) als 1 vd beste uit de test.
@Muiz wrote:
@San 27 wrote:hier schoenen van dokter visser ook super schoentjes :thumbup:
Dat zijn ook goeie geloof ik. Die kan je halen bij Scapino toch?? Ik vond het zeker de eerste keer belangrijk om zijn voeten goed op te laten meten en dat kan daar niet zo, maar anders had ik toch bij Scapino ook leuke schoenen voor hem gezien hoor. Als je de maat al weet, die dr. Vissers kwamen (ik geloof bij de consumentenbond) als 1 vd beste uit de test.
Ik heb de maat laten meten bij een goede schoenenwinkel en daarna doorgelopen naar scapino :mrgreen:
:mrgreen: hahaha San slimmerd
Bij dave heb ik toen hele dure schoenen gekocht in een goed aangeschreven winkel…maar ben er toen 2x voor terug geweest… zo goed waren ze :liar:
vandaar dat ik nu even voor Jade check wat jullie doen… :shifty: :mrgreen:
Wij hebben net dit weekend schoentjes voor onze meid gekocht. Het zijn geox schoenen met een zeer flexibele zool. Ik vind dat veel schoenen (ook de dure) soms nog best wel een harde zool hebben. En in huis loopt ze gewoon nog op slofsokken of leren slofjes.
@San 27 wrote:
hier ook.
geldvoor een duurdere schoenenzaak hebben we gewoon niet, en deze schoenen voldoen aan alle eisen (en dat voor 10 euro in de uitverkoop :dance: :dance: )
Hier ook in een speciaalzaak geweest, maar ook nog een paar flexibele schoentjes van Bardossa en slofsokjes voor thuis. Ik wil hem nu wel veel meer laten wennen aan schoentjes, want voorheen moest hij er niets van hebben. Ik heb ook nog een paar bordeelsluipertjes bij de H.&.M vandaan te schattig maar vast niet zo best voor meneer zijn voetjes :silenced:
Je hebt tegenwoordig bij de speciaalzaak ook supergafe gympies :mrgreen:
@Loesje79 wrote:
Wij hebben net dit weekend schoentjes voor onze meid gekocht. Het zijn geox schoenen met een zeer flexibele zool. Ik vind dat veel schoenen (ook de dure) soms nog best wel een harde zool hebben. En in huis loopt ze gewoon nog op slofsokken of leren slofjes.
dat vind ik dus nu ook en die schoentjes van dr visser hebben ook allemaal keiharde zooltjes terwijl juist word geadviseerd om voor de eerste schoen juist een flexibele te nemen.
hier ook van een goeie schoenenwinkel…liever iets meer uitgeven voor de toekomst.
@merel33 wrote:
@Loesje79 wrote:Wij hebben net dit weekend schoentjes voor onze meid gekocht. Het zijn geox schoenen met een zeer flexibele zool. Ik vind dat veel schoenen (ook de dure) soms nog best wel een harde zool hebben. En in huis loopt ze gewoon nog op slofsokken of leren slofjes.
dat vind ik dus nu ook en die schoentjes van dr visser hebben ook allemaal keiharde zooltjes terwijl juist word geadviseerd om voor de eerste schoen juist een flexibele te nemen.
hier ook van een goeie schoenenwinkel…liever iets meer uitgeven voor de toekomst.
Dr visser hebben ook zooltjes met flexzone…
Ze worden niet voor niks aangeprezen als goede kinderschoentjes
@San 27 wrote:
@merel33 wrote:@Loesje79 wrote:Wij hebben net dit weekend schoentjes voor onze meid gekocht. Het zijn geox schoenen met een zeer flexibele zool. Ik vind dat veel schoenen (ook de dure) soms nog best wel een harde zool hebben. En in huis loopt ze gewoon nog op slofsokken of leren slofjes.
Dr visser hebben ook zooltjes met flexzone…
Ze worden niet voor niks aangeprezen als goede kinderschoentjes
wel? :shock: ik heb nog bij geen een scapino gezien vandaar het waren allemaal harde zolen
Heb voor melinda schoentjes van dr visser gehaald
Oke zool niet helemaal buigbaar maar er zat een speciale flexzone voor en soft zone achter…
Staat ook op de zool…
Wij hebben ook voor deze gekozen omdat wij stomweg het geld niet hebben om 50 a 60 euro voor schoentjes uit te geven
Hier in hus loopt ze op bobux slofjes
@San 27 wrote:
Heb voor melinda schoentjes van dr visser gehaald
Oke zool niet helemaal buigbaar maar er zat een speciale flexzone voor en soft zone achter…
Staat ook op de zool…
Wij hebben ook voor deze gekozen omdat wij stomweg het geld niet hebben om 50 a 60 euro voor schoentjes uit te geven
nee het was ook geen aanval hoor begrijp me niet verkeerd.
floris zijn eerste schoentjes komen wel van een goeie schoenenwinkel,maar er was uitverkoop vandaar.deze wat hij nu heeft koste maar 35 euro. :thumbup: normaal waren ze dikke 60 euro idd.
hier bij een schoenenwinkel, omdat onze uk lang en smal voetje heeft. Overigens heeft ze voor haar leeftijd een klein voetje! ze heeft nu maatje 22, en kan de schoenen nog goed aan!
het eerste paar was 80 euro, tweede paar 90… maar jah…t kan ook nie tanders. Overigne sheeft ze maar één paar, dus worden de schoenen goed opgelopen!
@merel33 wrote:
@San 27 wrote:Heb voor melinda schoentjes van dr visser gehaald
Staat ook op de zool…
nee het was ook geen aanval hoor begrijp me niet verkeerd.
floris zijn eerste schoentjes komen wel van een goeie schoenenwinkel,maar er was uitverkoop vandaar.deze wat hij nu heeft koste maar 35 euro. :thumbup: normaal waren ze dikke 60 euro idd.
he meid ik zie het niet als een aanval hoor