o-oh…soms denk ik wel eens…ik wil nog een baby… :roll:
Vooral als Nura zegt dat ze nog zo graag een zusje heeft :inlove: …want ja…2 broertjes zijn wel leuk maar een zusje erbij is helemaal SUPER! :dance:
Maar ja… ik heb al 3 prachtige kinderen :inlove: :inlove: :inlove: …waarvan 1 tweeling…
Wat… als ik weer een tweeling zou krijgen… :shock:
En ik heb maar 4 slaapkamers…dan moeten er 2 op 1 kamer (wat natuurlijk ook niet zo’n probleem zou zijn…)
En wat als het dan toch weer een (of twee) jongen(s) is (zijn)… :mrgreen:
Enne…we hebben net een nieuwe auto waar 3 kinderen in passen…maar geen 4! :? of 5 :shifty:
Nou…mijn man ziet me al aankomen zeg…ABSOLUUT NIET!!! Hij wilde eigenlijk maar 1 kind…ging (voornamelijk voor mij en omdat het zo leuk zou zijn voor onze dochter) toch voor een tweede…en kreeg nr. 3 er gratis bij… :lol:
En eigenlijk vind ik het helemaal prima zo… ik ben net zo blij dat de jongens wat makkelijker worden nu ze geen baby meer zijn… :dance:
En tja…financieel is het nu ook goed…met 4 (of 5) kind (eren) is het toch weer moeilijker… :?
Dus…het gaat gewoon niet gebeuren… :naughty:
Maar soms vind ik het wel een beetje jammer…
ja… ik kan het me zo goed voorstellen…
de punten die je noemt, zo reeël… maar toch… gevoel blijft wel knagen he
Oh wat lastig zeg! Lijkt me ook heel moeilijk om er dan niet toch maar aan toe te geven, het is toch een gevoel wat je dan hebt!
Helemaal als je dochter om een zusje vraagt.
Ik wilde ook altijd een zusje (ben de jongste met 2 grote broers) en heb die dus ook niet gekregen :mrgreen:
Maar afgezien van jouw wens…stel je gaat voor een 4e, wie zegt dan dat het een meisje is…
Daar bedoel ik mee, hoe ga je haar uitleggen dat ze een broertje krijgt
Ik zou dus haar wil helemaal niet mee laten tellen in niets…
Mochten jullie nog een kindje willen dan moet het de keuze zijn van je man/vriend en jij toch…
Hihi… Kinderen willen wel meer… Een pony, een pretpark in de tuin… :mrgreen:
Wij hebben nu ook 3 kinderen, alle slaapkamers zijn nu bezet, wij hebben geen auto, het is nu al een hele klus om 3 kleintjes te vervoeren met de fiets. Financieel nu, zijn 3 al ‘te’ veel… maar daar valt verandering in te brengen, ik werk nu niet bijvoorbeeld.
Ik zou ook best een vierde willen, maar doe het toch maar niet…
De laatste zwangerschap kwam als een verassing trouwens… :inlove:
Ik herken het probleem. Ik heb 2 broers en ik had toen ik klein was 1 grote wens, een zusje. Ik schreef in ieder klasgenoten boekje op dat ik een zusje wenste.
Nu… Ik mis het helemaal niet meer!! zussen worden kattekoppen, vooral in de pubertijd… Ik heb nooit geen problemen gehad met mijn 2 broers (op latere leeftijd, dan…).
Ik heb het gelukkig erg gezellig met mijn 2 broers!!
Gelukkig heeft Nura nog een klein buurmeisje om mee te spelen en dus een beetje een klein zusje :inlove: :inlove:
Jaaaaa…die lieve Merel…de grote vriendin van alledrie mijn kids hoor… :inlove:
Maare…het is vooral door Nura, dat er wel eens aan denk…
Verder…nee…er komt hier geen baby meer…
Ik krijg binnenkort een neefje of nichtje erbij…en…wie weet nog een buurjongen of buurmeisje???
Daar kan ik ook mee knuffelen hoor… :mrgreen:
@twin-mama wrote:
Ik krijg binnenkort een neefje of nichtje erbij…en…wie weet nog een buurjongen of buurmeisje???
Daar kan ik ook mee knuffelen hoor… :mrgreen:
:eh: :eh: Ohja, krijg jij nóg een buurkindje??
:inlove: :inlove: ECHT wel!!!