Mijn dochter (15 mnd) doet de was,.......

… in de tegenovergestelde volgorde als ik :wall:



Ik vouw me het schompus en zij vist het zo de wasmand weer uit en wappert er even mee, smijt het aan de kant om het volgende uit mijn wasmand te vissen.



Ja zo komt er natuurlijk nooit een einde aan de was :roll:



heb haar maar even op bed gelegd voor een hoog nodig middagdutje :twisted: maar dan moet ik nu wel snel die was vouwen en opbergen voor ze weer wakker is

:lol: helemaal niet herkenbaar :liar:



Ik doe de was nu meestal als ze slaapt, dat scheelt de helft qua tijd :mrgreen:

hahhaa

:smiley:



:mrgreen: wel aandoenlijk…



niet handig als je vooruit wilt komen :smiley:





:lol:

Hahahaha wat lief!!! :inlove:

Ja, ik begrijp jou ook wel hoor! :wink:

Whahahah Y.ara is 4 en heeft nog niet door hoe het WEL moet :mrgreen:

Hier nog zo eentje…Succes :wink:

hahahahaha, behulpzaam type :mrgreen:



Onze dochter ruimt in elk geval alles nog op (bijv wasknijpers die naast het mandje vallen, alleen jammer dat het maar een fase is :lol: )

Hahaha, zo kun je idd bezig blijven.



Hier een zoontje die van jongs af aangeleerd werd … hij helpt mee de was sorteren. En dat lukt aardig en de was plooien gaat ook (op zijn manier dan). :mrgreen:

ja hihihihi dat doet Vera ook, wasknijpers terug in de bak gooien, om dan vervolgens de bak weer om te trekken als er geen wasknijpers meer liggen.



Leuk die behulpzame koters hihihi :roll:



mijn man is soms net zo “behulpzaam” dat ik het ook liever alleen doe hahaha

:lol: is het inmiddels gelukt met je wasgoed op te ruimen?

:doh: :mrgreen:

Haha, hier idem!!

:think: :think:



slechte planning hhaah a



wel lief zo behulpzaam nu al :inlove:

ah wat lief :inlove:



nikki heeft dat ook een keer gedaan hub was de was aan het opvouwen niet netjes maar goed ik zeg niks anders doet ie niks meer :doh:

trekt nikki de hele stappel van de tafel dus ik zeg ja papa niet netjes genoeg overnieuw doen :wink:

hij vond het niet zo leuk ik doe het ook altijd als ze slaapt.

alles eigenlijk dus in de kleine uurtjes raast mama door het huis en als ze wakker is ben ik moe :zzz:

doet die van ons ook.



Vanmorgen mocht je meehelpen met wat in de droger en wat naar buiten kon…



ik draaide mijn eigen om… was ze al bezig om de volgende was erin te te doen :mrgreen:

Heel herkenbaar!!! Mijn dochter helpt me ook graag mee met de was. Ze haalt voor mij de was uit de wasmachine en stopt ze goed in de mand…vervolgens gaan we ze samen buiten ophangen. Zij geeft de knijpers aan mij aan (een voor een) en ik hang ze op. Bij opvouwen geef ik haar altijd de sokken die ze op de grond gooit en weer op de bank legt. De opgevouwen was leg ik dan op de rand van de bank…zodat ze dat niet op de grond kan gooien hahaha. Gezellig om samen huishouden te doen zo :inlove: :inlove:

Hahaha grappig, wat mijn zoontje ook steeds doet is alles in de prullenbak smijten dus ook mijn wasgoed :S, Mijn wasmachine staat in de keuken en daar dus ook de prullenabak. Ik was een tijdje terug heel wat sokken kwijt en ik vond het dus terug in de prullenbak.

Melinda doet hier ook graag de was op omgekeerde manier :mrgreen:

Daar hebben ze grote / hoge tafels voor uitgevonden en kastjes om mand op te zetten en traphekjes om de lading meteen boven buiten haar bereik te zetten.



(kan ze d’r niet bij :lol:)

(en in geval van nood (lees: gefrustreerde mama) Bumba kijken in de kinderstoel)