Mijn beste vriendin

Hallo meiden



Weet niet echt waar ik het moet vragen, dus doe maar hier.

Een zeer goede vriendin van me is bang dat ze zwanger is.



Ze is aan de pil, echter heeft de dokter een minder sterke gekregen.

Ze hebben en doen het altijd met comdoom.

Ze is soms 2 dagen later.



Nu is ze dus 5 dagen overtijd, en ja ze begint zich zorgen te maken of ze meschien ook zwanger is.



Maar heb ook van haar vriend te horen gekregen dat ze het ook moeilijk heeft op haar werk, ze word daar erg geplaagt (over ander halve week gaat ze daar weg, ze is ontslagen, tot die tijd kan ze daar nog blijven om wat geld binnen te krijgen enz)





Kan het ook zo zijn dat ze te laat is door te veel stres, zich druk maken en zo, en overstap na een andere sterkte pil?

met 5 dagen overtijd zou ze een test kunnen doen of een bloedtest aanvragen bij de ha, voordat ze zich erge zorgen gaat maken over iets wat misschien niet zal gebeuren.

Laat haar een test doen…



Alles kan…

Zou natuurlijk kunnen… maar als ze zekerheid wil kan ze toch het beste even een testje doen.

Dan is het gelijk duidelijk…



Sterkte voor je vriendin, zo te lezen heeft ze het niet makkelijk!

Nee ze heeft het Idd niet makkelijk, en haar vriend is ook helemaal in de stres…

Des te meer reden om een test te doen voordat ze helemaal door draait.

tja had allang een test gedaan dan als ik haar was… Dat is de enige manier om er achter te komen of ze zwanger is…

nog een feitje erbij. Zaterdag is ze over der nek gegaan, dus er is een kans dat de pil niet gewerkt heeft.



Ik ben de vriend dus btw.

Kyle, als ze afgelopen zaterdag pas over haar nek is gegaan, dan heeft dat niets met een eventuele zwangerschap te maken. Als je vriendin nu 5 dagen over tijd is, dan heeft een eventuele bevruchting al bijna 3 weken geleden plaatsgevonden. :wink:

Het kan idd zo zijn dat ze door de stress over tijd is, maar jongens, doe gewoon een test! Het is beter het zeker te weten dan te blijven gissen.

Succes!

Ik zou ook zeker weten gaan testen, maar het kan idd uitblijven door de stress. Maar zolang jullie niet gaan testen krijgen jullie nog meer stress.



Succes!

tsja zit 1 ding op he een test doen :wink:

Ik ben benieuwd wat eruit komt! :think:

Ze is ongesteld geworden. Hij kan dicht dus!

Ok…met het risico dat er een hele stapel mensen over me heen vallen…Jullie zijn vast geen onervaren tieners meer. Waarom 5 dagen wachten en tobben en een forum raadplegen? Waarom niet meteen een test doen of een dokter raadplegen?

Waarom deze onnodige drama?

Ok...met het risico dat er een hele stapel mensen over me heen vallen....Jullie zijn vast geen onervaren tieners meer. Waarom 5 dagen wachten en tobben en een forum raadplegen? Waarom niet meteen een test doen of een dokter raadplegen?
Waarom deze onnodige drama?
Mee eens :)

Hey meiden



Dit zijn geen onervaren tiener’s maar wel een bang meisje, dat dit niet durfte natuurlijk.

Ik ken ze bijde, en zij vroegen aan mij om hulp, en ik vroeg het dus hier aan jullie.



Maar goed ze had de test vandaag gekocht, en toen ze het wou doen, bleek ze ongie te zijn geworden.



Dus slotje kan er op :wink:

@Nefarious wrote:

Ok…met het risico dat er een hele stapel mensen over me heen vallen…Jullie zijn vast geen onervaren tieners meer. Waarom 5 dagen wachten en tobben en een forum raadplegen? Waarom niet meteen een test doen of een dokter raadplegen?

Waarom deze onnodige drama?




Sesamstraat-shi.t… :roll:

@Yukiko wrote:

Hey meiden



Dit zijn geen onervaren tiener’s maar wel een bang meisje, dat dit niet durfte natuurlijk.

Ik ken ze bijde, en zij vroegen aan mij om hulp, en ik vroeg het dus hier aan jullie.



Maar goed ze had de test vandaag gekocht, en toen ze het wou doen, bleek ze ongie te zijn geworden.



Dus slotje kan er op :wink:




Eh, dat kan confronterend zijn ja, een test… maar dan WEET je het wel… enne, als je kan neu.ken durf je ook best wel op een stokkie te piesen niet? :wink:

Maarre, fijn dat ze ongesteld is geworden… :thumbup:

@faizaa wrote:

@Yukiko wrote:
Hey meiden



Dit zijn geen onervaren tiener’s maar wel een bang meisje, dat dit niet durfte natuurlijk.

Ik ken ze bijde, en zij vroegen aan mij om hulp, en ik vroeg het dus hier aan jullie.



Maar goed ze had de test vandaag gekocht, en toen ze het wou doen, bleek ze ongie te zijn geworden.



Dus slotje kan er op :wink:




Eh, dat kan confronterend zijn ja, een test… maar dan WEET je het wel… enne, als je kan neu.ken durf je ook best wel op een stokkie te piesen niet? :wink:

Maarre, fijn dat ze ongesteld is geworden… :thumbup:




Ahaha…Fai…genuanceerd als altijd!

Waarom wij gewacht hebben is, wat er tussen ons gebeurt met seks willen wij liever niet op straat hebben liggen. De cyclus van mijn vriendin is wel vaker wat… onregelmatig. Vijf dagen is echter best veel, daarom maakte wij ons zorgen.