Mijn baalmoment van vandaag

Ja, ik weet wel, dat het niets is vergeleken bij de wereldproblematiek, maar ik baal van mijn strijkgoed.

En dan in het bijzonder van de shirts van Mike :evil:



Michael heeft voor in zijn vrije tijd redelijk dure shirts…

En in het werk draagt hij de ‘gifts’ uit de kroeg (sponsored by Heineken…Flugel…dat soort dingen).

Maar de merkshirts hebben totaal hun vorm niet meer…de naden lopen niet lekker op elkaar en onderaan zijn ze ook scheef.



De ‘gifts’ daarentegen… :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Deze lijken wel als nieuw.

En dan te bedenken dat op 1 van de shirts staat; Heineken wenst u een bruisend 2005 :shock: :shock:





Heineken :thumbup: :thumbup: :thumbup: bedankt

Oh, dat ben ik inderdaad ook al vaak tegengekomen. Je betaalt je scheel aan dure shirts, maar na één of twee keer wassen zien ze er vaak niet meer uit :wall: :wall: .



Kan me goed voorstellen dat je baalt :hug: !



:-*

Nou dan baal ik gezellig met je mee…



Ik had net dus hetzelfde…

:evil: :evil:

En het is echt zeer irri…

zo zie je maar dat goedkope (gratis)

Shirts vaak van een net zo goede kwaliteit zijn als altijd maar dure kleding :shifty:







:lol:

Vreselijk!! Dat samen met de deo-vlekken die er dus nooit meer uitgaan zelfs niet met de meest agressieve schoonmaakmeuk komt het erop neer dat ik tegenwoordig voor el-cheapo ga en ze dan maar sneller vervang :oops: Voel me zoooo onderdeel van de wegwerpmaatschappij geworden…

Ik strijk welliswaar geen enkel tshirt van hem maar het vouwen ervan met totaal scheve naden is ook geen lolletje.

@Rhiannon wrote:



Ik strijk welliswaar geen enkel tshirt van hem maar het vouwen ervan met totaal scheve naden is ook geen lolletje.




Ohnee, zeker geen lolletje :evil: Vooral niet als je zo’n miep bent als ik. Het vouwen moet precies zo en als die naden niet meewerken he, dan, dan…AAh !! :evil: :wall: :wall: :silenced:

Vreselijk he ik krijg dan accuut de neiging ze te degraderen tot schoenpoetsdoek :snooty:

En ja alle shirts hier waar reclame opstaat…nix aan het handje, wel verkleuren ze door de deo maar geen scheve naad te vinden…IK WIL WETEN WELKE SHIRTS ZE DAARVOOR GEBRUIKEN!!! :wall:

momenteel baal ik van mezelf… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

lang leve de hormonen…



ik baal dat ik niet alles meer kan doen en dat ik nu echt minder mobiel begin te worden… :roll:

@Missygirl1983 wrote:

momenteel baal ik van mezelf… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

lang leve de hormonen…



ik baal dat ik niet alles meer kan doen en dat ik nu echt minder mobiel begin te worden… :roll:




:hug: :hug: meid, een schrale troost, maar; HET KOMT GOED :-*

En geloof mij, straks zou je willen, dat je even weer zwanger was…al waqs het maar voor een minuutje :wink:

die scheve naden voorkom ik hier door ze niet in de droger te doen … maar daar heb je voor deze shirts niets meer aan. Balen meid.

@sammetje23 wrote:



En geloof mij, straks zou je willen, dat je even weer zwanger was…al waqs het maar voor een minuutje :wink:


Oh ja… Sam??