Mijn agenda....tot Sinterklaas

ik bekijk net mijn agenda…



en die is dus gewoon LEEG :shock: :eh: :roll: tot Sinterklaas :o



ok…donderdag 2 afspraken maar verder,…buiten de gebruikelijke vaste dingen als niesje, oma en zangles …niks, nada noppes rien zip zero :o



ik, die normaal in de kantlijn nog dingetjes proppen moet, soms zelfs schuin of op de kop iets erbij zet…zit nu met lege bladzijdes :shifty:



hellup :lol:



















ok…positief punt…deze zomer was o-ver-vol :inlove: :dance: :wink:



:think: ik snap het al…ik heb gewoon een slecht spreidingsbeleid :mrgreen: 8)

owww zalig een blanko agenda…geniet er maar lkkr van

Jaah lekker van genieten hoor!



Ik hou dus helemaal niet van een agenda vol afspraken…

ow hahahaha, we kunnen hem altijd nog vullen met bezoekjes naar hier enzo hoor :stuck_out_tongue:



nee meis, lekker ff gewoon niks moeten… heerlijk

:? ik vin duhr nix an :?













hmmmm bak je dan weer brood :think: :drool: :mrgreen:

Heb je toch lekker tijd om hier en daar een bakkie te gaan doen!

:wink:

Of een hobby zoeken??

Of shoppen voor sint en kerst kadoo’s :mrgreen:

Tijd zat voor een ritje naar Enschede dus 8) :inlove:

of met de trein naar utreg :mrgreen: of in t weekend en dan je vent mee… heb de mijne ook wat te kletsen :mrgreen:





offe… idd genieten en iets lekker voor jezelf doen :inlove: :-*

genieten :dance:

als je dat wil dan bak ik wel weer brood hoor :mrgreen: heerlijk om zo’n snoetje als tom zo te zien smullen ervan… (om te zwijgen over moeder en vader van het snoetje)

Leeg???





(Op 3 november na???)

Je hebt volgende week dan vást wel een plekje vrij voor een bezoekje van ons hè :mrgreen:

guusje heerlijk he een lege agenda



zou zowiezo lekker de rust nemen en misschien inderdaad wat bezoekjes gaan plegen je hebt het de afgelopen tijd zwaar gehad en je verdient wel ff wat rust :-*

I luuuuv lege agenda’s . Doe altijd mijn best om 'm zo leeg mogelijk te houden.

jep, lekker toch meid! wen er even aan en geniet ervan!



ik hou niet meer van volle agenda’s, ik hou ze dan ook kunstmatig leger door bewust kruizen te zetten met de opmerking ‘nix plannen’. Daar worden geen afspraken gemaakt en bepalen we zelf wat we gaan doen… :thumbup: heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk!



groetjes, hazze

Lijkt me heerlijk… :smiley:

hai lieverd,

Net als Miekske al suggereert, zou ik in jouw plaats toch ook één datum wél invullen :

3 november kok-meeting.

Zou wel leuk zijn je eens te ontmoeten, for real !

Wij komen dus ook !!!



liefs en dikke knuffel

Gerda

klinkt goed zo ene leeg agenda die van mij hier staat elkweekenddag volgepland en ook doordeweekse dgn… zeker als de 3 dochter geboren is binnen mijn oppasgezin… na het verlof kan ik daar dan ook op passen de ma woe en do… ( de woe alle 3 de kids) .Drukke boel dus maar zon zin in haha



Geniet lekker van jenog lege agenda en wellicht is hij snel gevuld met wel dingen joh, tis nog geen december :mrgreen: :thumbup:

lekker toch!!! :lol: