Mijn aapje

Tjonge ik ben me vanmiddag rot geschrokken :shock: . Ik had Yeline op bed gelegt en ben gewoon naar beneden gegaan in de veronderstelling dat ze wel ging slapen. Nou dus niet mevrouw is uit haar bedje geklommen :shock: en is eerst druk bezig geweest op de bovenverdieping want dr speelgoed uit haar speelgoedmand lag verspreid over de kamers. Toen ik op de bank zat dacht ik van hoor ik Yeline nou? het klonk zo dichtbij en dat hoor je echt niet zo als ze in dr slaapkamer ligt. Op een gegeven moment dacht ik dat is Yeline :eh: ik doe de kamerdeur open wil de trap omhoog wat zie ik daar zitten halvewege Yeline. Ze was dus op dr kontje van de trap afgegaan en durfde niet verder vandaar dat ze huilde ppff ben me rot geschrokken het had wel anders kunnen aflopen. Dus vanaf nu altijd het traphekje dicht…

:shock: das schrikken zeg…

gelukkig niet s aan de hand.

idd opletten nu, vooral met de traphekjes.

gelukkig heeft dave nog niet door hoe hij uit bed kan komen…maar dat zal wel niet lang meer duren.

:shifty:

maaruh ging ze nu wel lekker slapen??? of blijft ze nu uit bedje klimmen???

ze ligt nu wel lekker in haar bedje te slapen zonder dat ze eruit wou hopelijk blijft dat zo :pray:

Haha…nou Chantal daar krijg je wel wat mee te stellen…wat een deugniet zeg :mrgreen:

haha dat is schrikken he…heb hier ongeveer hetzelfde meegemaakt. Hij was overdag ook zn bedje uitgeklommen …gelukkig was ik net op tijd want het was net gebeurd en hij huilde van de schrik en liep net naar de trap (traphekje zat dus hier ook niet dicht) Maar vanaf toen doe ik hem echt altijd dicht en trek hem overdag ook een slaapzak aan want dan kan hij er niet uitklimmen(hoop ik) .rits moet op zn rug want anders doet ie hem zelf uit hihi.

:-* inge

Ja ik doe nu overdag ook maar een slaapzak aan en het traphekje dicht want het is niet meer vertrouw met mn ondernemend meisje.

chantal wat een spookje is yeline zeg zomaar uit het bedej klimmen nou zeg gelukkig is alles goed afgelopen en ik hoop dta ze niet meer uit bed klimt maar gewoon lekker :zzz: :mrgreen: :-*

Dat was schrikken :?

Hopelijk doet ze dat niet nog eens!!! :-*

Oh oh Yeline klein draakje. Zo maar uit je bed klimmen.

Nou Chantal daar krijg je het nog mee te doen. :wink:

Oh, oh Yeline dat mag toch niet zomaar uit je bedje klimmen :naughty:

Ik zou inderdaad traphekje maar sluiten in het vervolg want dat was wel even schrikken zeker. :shock: