Mijlpaal

Vandaag kan ik eindelijk zeggen dat ik na een erg moeilijke periode me helemaal happy heb gevoeld en goed heb geslapen!!!



Moest t even kwijt :dance:

Fijn zeg! Houden zo! :-*

Top!

Dat heb je wel verdiend :-*

Super!!! Het begint vaak pas met in ieder geval echt goed slapen! :zzz:

Houden zo! :-*

Super om dit bericht van je te lezen Pooh, het is je echt meer dan gegund :hug: :-*

@Joy wrote:

Super om dit bericht van je te lezen Pooh, het is je echt meer dan gegund :hug: :-*




Dankjewel!!!



Ik heb in koeienletters op mn krijtbord staan:

Goed gedaan!!!

dat zie ik meerdere malen op een dag en dan tover ik een big smile op mn gezicht :inlove:



Ja…ik kan het!! :clap:

:-*

En nog een heppie de peppie dag gehad!!! :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ga zo door!!! :thumbup:

Heb een paar dagen een dippie gehad, maar zit nu weer lekker in mn vel!! :thumbup:



Hub was weer gaan werken en merkte toch dat ik een beetje moest inslingeren… dat heb ik naar mezelf toe toegegeven.

maar naar een ander toe zei ik: mn hormonen :mrgreen:

@Zeemeermin wrote:

Oooh ik begrijp heel goed dat het toch moeilijk is om weer in te moeten slingeren. Hij was ook heeeeeeeel lang thuis geweest he? Alles op orde in je eigen huisje? Kop op he? Komt allemaal wel goed :hug: !!




Ja huisje is af, afgelopen week de trap in de verf gezet en nieuwe trapmatjes erop geplakt.

Wc heb ik zeil ingelegd afgelopen week.

Mn waskamer is nog een beetje saai maar dat komt wel!

Boven mn bank hangt nog niks… komt ook nog wel.



Hij was precies 13 maand bij huis :wall:

En dat heeft meer kapot gemaakt dan dat hem lief is

Gaat het nog steeds heppie de peppie Pooh?

Heerlijk dat het al een paar dagen zo goed ging :thumbup: !

Oooh ik begrijp heel goed dat het toch moeilijk is om weer in te moeten slingeren. Hij was ook heeeeeeeel lang thuis geweest he? Alles op orde in je eigen huisje? Kop op he? Komt allemaal wel goed :hug: !!