Mijlpaal!

Vandaag heeft Myrthe haar eerste fles niet-mamamelk gekregen. Het was natuurlijk wel iets minder lekker :wink:, maar ze heeft het voor de helft leeggedronken. Dat betekent dat ik ga stoppen met kolven op werkdagen en ook dat ik makkelijk 's avonds weg kan. En de rest van de melkvoedingen krijgt ze gewoon nog wel lekker bij mama…

Kortom: een beetje vreemd, maar wel lekker! (en dat geldt voor ons allebei :mrgreen:)

:-*

Sanne

Nou, da’s inderdaad een mijlpaal!!!



Lijkt me ook wel weer raar als je zo’n tijd borstvoeding hebt gegeven…

Je hebt het hartstikke lang volgehouden hoor!!!

Oo meis, lekker, maar tegelijk raar idee he… :shifty: Een stukje vrijheid terug, maar tegelijk een denk-aan-mijn-kind-moment minder…



Herken het goed hoor… Toen Chris ruim een jaar was, ben ik gestopt met zelf voeden op het kdv tussen de middag… Hij kreeg vanaf toen bij de boterham een beker koemelk… Heeerlijk, die vrijheid… Een hele dag achter elkaar werken… Maar damn… Wat miste ik de gezelligheid zeg…

@Yolanda wrote:

Oo meis, lekker, maar tegelijk raar idee he… :shifty: Een stukje vrijheid terug, maar tegelijk een denk-aan-mijn-kind-moment minder…


Gelukkig valt het mee: ik ‘mis’ namelijk alleen de kolfmomenten. Die zijn 3x per week op het moment dat ik na een lange werkdag moe thuis kom en Myrthe ondertussen om en over me heen rondstruint. Weleens gekolft met een 1-jarige in de kamer die je de hele dag niet heeft gezien? :inlove::shock::roll:

Alle live-voedingen blijf ik gewoon geven. Eigenlijk dus alleen maar lusten en geen lasten, hihi…

Sanne