MII happy : ))

Want wij hebben sinds gisteren de WII fitt en ik heb er net al een uur mee gespeeld :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zweet mij een ongeluk en heb zowaar het idee dat de zwangerschapskilootjes er nu ECHT af gaan :mrgreen:



WÃ?T een geweldig iets is dat zeg, ik raad hem jullie allemaal aan!



wel eerst even een mooie prijs in de loterij winnen want die krengen zijn niet goedkoop !!! :roll:

:thumbup: :-*

ja kewl is ie he… Ik moet wel zeggen dat ie op den duur eentonig wordt hoor… er hadden meer uitdagingen etc op mogen zitten…

we hebben hem verkocht vorig weekend…

De eerste week is leuk, de tweede week is ook wel lachen en dan is de lol eraf…



Hij is op marktplaats erg gewild… Je komt er zo vanaf voor een leuk bedrag… :mrgreen:



gr patricia

ik denk dat ik ruzie krijg met een manneke als ik de fit wegdoe… Hij vindt het heerlijk om te ‘joggen’ en hij is niet de enige, ook de kidneren van een vriendin van me vonden het geweldig!

ik heb de mijne ook verkocht… vond em echt niet uitdagend genoeg wat betreft sporten!!

wij hebben de wii-fit al een paar maanden, vind t nog steeds leuk, vooral steps… :smiley:

en sinds vandaag loop ik bij de fysio, en van hem moet ik zelfs elke dag even wat van die balanceoefeningen (voor de enkels) doen… kvind dat erg leuk!

@mv2kids wrote:

ik denk dat ik ruzie krijg met een manneke als ik de fit wegdoe… Hij vindt het heerlijk om te ‘joggen’ en hij is niet de enige, ook de kidneren van een vriendin van me vonden het geweldig!




Inderdaad, want Milou heeft het er nu nog over. Ze is aan het sparen voor een Wii (in het tempo waarop ze zakgeld krijgt, duurt dat nog 10 jaar)

Dus we zitten er sterk aan te denken er een te kopen.

Hier ook de WII met WII fit verkocht.

De eerste 2 weken vonden ze het helemaal leuk hier, en de laatste tijd keek niemand er meer naar om.

Dus inderdaad voor een leuke prijs verkocht op MP.

Hihihi grappig zeg, dat je er zat van kunt worden, ik denk niet dat dit mij snel gebeurd (zeker niet voordat de kilo’s eraf zijn!) maar ook onze kleine man vindt het leuk al is hij nog maar twee, dat gaat steeds leuker worden denk ik!



Hier ook helemaal happy met de steps, ik zweette me rot gisteren, maar heb het dan ook erg lang gedaan hahaha!



:thumbup: goeie tip trouwens om het op marktplaats te verkopen, dan kan mijn vriendin daar even kijken, want die vond het te duur! :mrgreen: