MIGRAINE....(spoed vraag)

Vraag ik heb nu momenteel last van migraine aanval hou daardoor nu ook niets binnen.

Paracetamol en brufen helpen niks…wat kan veder nu nog nemen??

Huisarts kan ik pas tussen 12 en 14 spreken, maar me hoofd ploft uit elkaar.

Ik voed mijn dochter nog drie keer daags om 6-13-19 uur ongeveer.

Heh jakkes, wat ellendig joh, zo’n aanval :frowning: Als VBN-contactpersoon kan ik je geen informatie geven over specifieke medicatie. Ik kan je wel verwijzen naar deze verklarende lijst van medicatie en bv: Bv.com-Medicijnlijst. Ook zou je kunnen kijken op http://www.borstvoedingsforum.nl , het forum van de Samenwerkende Borstvoedingorganisaties. Als je gaat zoeken op “migraine” kom je vast topics met meer tips tegen. Wellicht kun je daar verder mee?



Sterkte en beterschap!

Yvonne bedankt, vraag zo mijn man ff te googlen.

Heb namelijk geen hoge pet van de plaats vervangend HA die dienst heeft vandaag.

Migraine aanval is sinds gister middag gelukkig verledentijd.

Heb van de huisarts Tramal voor geschreven kon dat in nemen zodra ik ging voeden.

Dat zou dan na 8 uur niet meer via mijn bortsvoeding bij kindje terecht komen

hoi wat ontzettend vervelend :wall:



hopelijk voel je je alweer wat beter, en heb je dit niet meer nodig



ik heb via de huisarts “primperan” zetpil gekregen. Kon goed met borstvoeding en hielp snel en goed :clap:

Is o.a tegen misselijkheid bij migraine, heb ook gelijk zetpil paracetamol erachteraan genomen.

Zit alleen wel sticker op dus je kan er niet mee autorijden, maar tja alsof je daartoe in staat bent :think:



heel veel sterkte.



:hug: