Ik moet zeggen dat ik het ook lastig vind hoor. Maar als ik het zo lees slaapt ze wel erg lang door 's ochtends dus daar kun je makkelijk mee spelen zodat ze 's middags eerder naar bed kan.
Moet zeggen dat Niels ook pas om 13.00 uur in bed ligt 's middags, maar hij is dan al wakker vanaf 7.30 meestal. Wat ik vooral lastig vind om 's ochtends een flesje, ontbijt, fruit, lunch en weer een flesje āerinā te krijgen⦠Als ik hem al om 12.00 uur in bed leg lukt me dat nooit (Niels drinkt extreem slecht vandaar nog 3 flessen per dag, komt er nog iets in, verder is eten ook zeer moeilijk dus dat duurt ook allemaal lang).
Verder irriteert het mij enorm als er geschreven wordt dat als je zelf niet moeilijk doet je kind dat ook niet doet. Kennelijk heb jij kinderen die zich wel āschikkenā maar er zijn er zat die dat absoluut niet doen! Ik heb dat geweten met Niels wij konden het eerste half jaar bijna geen kant op omdat hij zo snel overprikkeld was, gevolg uren en uren hysterisch huilen (sorry gevoelig puntje bij mij!).
Jade slaapt hier van 19.00/19.30 tot 7.00 daarna van 12.30 tot 15.00
de tijd ertussen kan ik dus wegā¦
maar als ik eens een dagje wat meer wil oen dan gaat ze gewoon mee en slaapt ze maar niet of op andere tijden.
Ze is dat gewend :mrgreen:
ze kan ook wel een dagje zonder slaap⦠dan doe ik de dag erna gewoon niets plannenā¦
Romata als je haar nu 's avonds er eerder inlegt⦠zodat ze 's morgens tegen 8en wakker is dan heb je meer āoverdagtijdā ⦠zou dat neit schelen???
Als wij op pad gaan is het 's ochtends. Of, als ze van 12.30 tot 15.30 slaapt, nog even naar de speeltuin hier of langs bij iemand op het dorp. Een klein uitstapje dus. Maar dan moet ik wel het eten al klaar hebben, want 16.45 is etenstijd hier (en 18.30 uur bedtijd).
Lange uitjes hebben we nog niet gedaan, wel uitjes in de provincie. Ze is wel eens 14.30 gaan slapen (later dan anders dus).
Mijn bink slaapt meestal iets eerder, na de lunch rond een uur of half een gaat hij in bed. Hij slaapt ook maar anderhalf uur, dus daarna nog wel tijd om iets te doen. Maar het komt ook wel voor dat we ergens heen gaan, een dagje uit, dierentuin of iets dergelijks. En dan slaapt hij gewoon op mijn rug. Sporadisch moet dat geen probleem zijn.
Wij leggen Lars ook wel eens ipv om 13.00 uur om 11.00 uur op bed. Hij pakt dat goed op, terwijl hij eigenlijk nog niet zo erg moe is. Meestal slaapt hij dan zoān 2 - 2,5 uur. Wij kunnen dan vanaf 13.30 / 14.00 uur wat gaan ondernemen. 's Avonds gaat hij dan rond 19.00 uur naar bed.