middagje weg

A.s. maandag zijn mijn man en ik weer eens een middag samen.

We wilden graag even wat gaan shoppen.

Ik zou dan één voedingstijd moeten kolven en vroeg me af of jullie tips hebben hoe/waar ik dat zou kunnen doen.



Ik ga namelijk niet kolven in het openbaar.

Maar ergens op een wc ofzo lijkt me totaal niet hygiënisch.



Hebben jullie ervaring?

Dat hangt er een beetje vanaf …



Meestal sloeg ik het kolven dan die 1x over en gaf ik thuis de minder volle borst om vervolgens op mijn gemak thuis de andere te kolven :wink: Zo zit er weliswaar wat meer tijd tussen de voedingen, maar hoefde ik iig niet in het openbaar te kolven(met een electrische kolf waarvan de batterijen na 5min op zijn, toch al een hele klus :roll: :eh: )



Of ik deed het andersom: gaf 2x achter elkaar dezelfde borst voordat ik wegging en kolfde de andere dan meteen achteraan goed leeg.



Maar mijn borsten waren best makkelijk (ik kon gemakkelijk een voeding overslaan en de volgende dag weer wel geven :wink: ), dus ik weet niet of dat voor jou ook werkt :-*

in een pashokje! :wink:



Je zou het ook kunnen vragen ergens, bij een caféetje of ze ergens een zaaltje hebben waar je mag kolven. Als je daar een kop thee drinkt zullen ze waarschijnlijk geen bezwaar maken.



Je kunt proberen de kolfbeurt over te slaan maar het zal van je productie/inwendige klok afhangen of je dat gaat redden, je loopt namelijk wel de kans om te gaan lekken en dat is ook niet fijn tijdens het winkelen.

Als jullie met de auto gaan kun je het daar misschien doen?

Ligt er een beetje aan hoe lang je weg bent, ik ben laatst een middagje met mijn oudste naar het circus geweest en daar kon ik natuurlijk niet kolven, ik heb toen voordat ik weg ging beide borsten leeggekolfd en toen ik thuis kwam weer.

Vorige week had Nica een feestje in Monkey Town en toen ben ik gewoon even in de auto gaan zitten kolven, verwarming aan, boek mee en gaan met die banaan :wink:

Maar goed…mijn borsten zijn over het algemeen redelijk flexibel in dit soort situaties :wink:



Succes!

Bedankt voor jullie reacties.



Het was een gezellige middag!

Ik heb toch de kolfbeurt maar overgeslagen.



Geen last van mijn borsten gehad gelukkig!



Vanmiddag heb ik extra gekolfd en dat doe ik vanavond nog een keertje. Hopelijk is daardoor niet meteen mijn hele systeem van slag en kan ik de productie op peil houden.



(Het was toch wel even relaxed, er even uit en niet met een voeding bezig zijn :oops: )