middagdutje en buikgriep

Jasly heeft sinds een paar weken erg last van haar buikje,

ze heeft nu al steeds in 2 weken tijd 2 x last gehad van een buikgriep,

Het is met overgeven en diarree.

Na 2 dagen is het weer over en heeft ze nergens last meer van, maar na ongeveer een week heeft ze er weer last van.

Nu had ze zaterdag overgegeven en had ze sinds maandag last van dunne poep. Ze blijft nogsteeds last houden van dr buik. geen diarree of overgeven maar ze zegt dat ze buikpijn heeft.

Ze eet weer redelijk goed en drinken doet ze altijd goed.

Maar ze slaapt ineens sinds een paar daagjes weer overdag…

Dat deed ze al bijna een jaar niet meer …

Misschien heeft ze dr slaap nodig omdat de buikpijn dr uitput ofzo?

Als ze weer wakker is is het weer lastig om haar weer op haar vaste tijdstip weer naar bed te krijgen… Want ze is niet moe meer.

Vind het erg dat ze pijn heeft in dr buik.

Ik laat haar niet snoepen of andere niet goede dingen eten.

Ik probeer mn best te doen om haar zo goed mogelijk te voeden en fruit te geven en groenten…

Ik geef ook geen chocomelk meer want de laatste keer had ze al dr chocomelk eruit gegooit… ik weet het even niet meer.

Ik doe ook dr handjes netjes wassen en dr snoetje goed shoonmaken…

Ik kleed haar niet te dun aan met dit weer maar gewoon lekker warm zodat ze geen kou vat ofzo…

Ook geef ik haar sinds een half jaar ongeveer extra vitaminen van Davitamon, Die spongeBob dingen die vind ze heerlijk! 1 per dag…

Ben er een beetje van geschrokken dat ze weer zo vatbaar is en ik weet niet wat ik moet doen …



ik hoop dat jullie het weten…



Alvast bedankt.



groetjes jeanette

zou denken dat de buikgriep niet goed doorzet en daarom weer terugkomt…

heb je je huisarts hierover al gebeld ?? zou in iedergeval even informeren bij een assistent en dan evt. als hun het aanraden toch een afspraak te maken…



hoe gaat het nu met d’r dan…

Mijn zoontje heeft dit ook gehad. Steeds keerde het terug. Uiteindelijk bleek hij een parasiet te hebben.

Wellicht een keer ontlasting laten onderzoeken?

ben naar de buisarts geweest en het bleek nog een oorontsteking erbij te zijn, ze heeft nu sinds een paar dagen koorts…

even afwachten of het zonder antibiotica over gaat.

omdat ze diarree heeft geven ze nog geen a.b.

hopelijk hersteld alleas zichzelf.



in ieder geval bedankt.

groetjes