Wie o wie heeft de oplossing voor mij?
Ik gebruik Microsoft Office Outlook als mailprogramma. Nu heb ik sinds een tijdje het probleem dat ik een link in een mail niet meer kan openen.
Ik krijg dan de melding:
Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg? :think:
Alvast dank! :mrgreen:
Niemand…??
oh kijk! Dat heb ik ook! :wall:
Helemaal niemand een idee?
Ruud jij heeeeeel toevallig ook niet?
druk druk druk… 8)
Ws een programma gedeinstalleerd? Firefox miss??
In Internet Explorer >>Extra >> Internet-opties >> tabblad Programma’s
En daar op webinstellingen herstellen klikken.
haha er staat geen webinstellingen herstellen bij mij :think:
Ik gebruik windows 7, en daar heeft manlief oulook opgezet (staat er namelijk niet standaard op bij windows 7).
In het begin deed hij het normaal, en in 1x geloof na updates kan ik linken dus meer meer openen in emailberichten en krijg ik die melding…,
Het ligt aan de “koppelingen naar webtoepassingen”
Kijk hier maar even ws helpt dat wel. Klikkerdeklik
thanx laat me hub er wel naar kijken :lol:
ja tis gelukt! :dance: :thumbup:
Dank je wel!
helaas was het van korte duur! Me laptoppie constateerde een fout, en heeft nu maar outlook helemaal geblokt! :wall:
Heeeyy…
Zie ineens dat er weer gepost is hier! juuij Dank voor Ruud :mrgreen:
Ga t ook proberen, alhoewel ik wel huiverig ben dat mijn mail dan ook niet meer werkt?? :think:
Cin al opgelost?
nope, manlief heeft er ook nog na gekeken en vanalles geprobeerd. Maar me pc heeft Outlook echt gewoon geblocked of zo.
Manlief zei al toen hij het in orde aan het maken was met die link: dit kan dadelijk nooit goed gaat, iets gaat er dadelijk nadat alles het doet een keer mis met je emailprogramma.
En een paar dagen daarna was het dus ook, door me eigen pc die iet detecteerde wat niet correct was :wall:
Dus ontvang nu de mail via windows live mail :doh:
@ruud wrote:
Het ligt aan de “koppelingen naar webtoepassingen”
Kijk hier maar even ws helpt dat wel. Klikkerdeklik
Inderdaad Google Chrome hier weer van de pc afgehaald… dus kan kloppen.
Tis wel een lang gebeuren, maar ff doen als ik meer tijd heb.
Maar thanx anyway!
@Cin. wrote:
nope, manlief heeft er ook nog na gekeken en vanalles geprobeerd. Maar me pc heeft Outlook echt gewoon geblocked of zo.
Manlief zei al toen hij het in orde aan het maken was met die link: dit kan dadelijk nooit goed gaat, iets gaat er dadelijk nadat alles het doet een keer mis met je emailprogramma.
En een paar dagen daarna was het dus ook, door me eigen pc die iet detecteerde wat niet correct was :wall:
Dus ontvang nu de mail via windows live mail :doh:
hmm, weet niet of ik dit dan wel zo moet gaan doen.
Dan knip en plak ik mn linkjes toch liever denk ik :think:
Heeft Ruud geen oplossing voor jouw nieuwe probleem? :mrgreen:
ja ls ik dit van te voren had geweten, had ik ook liever nog geknipt en geplakt hahaha!
Nee denk niet dat Ruud hiervoor ook een oplossing heeft??? :mrgreen:
Niemand…??
oh kijk! Dat heb ik ook! :wall:
Helemaal niemand een idee?
Ruud jij heeeeeel toevallig ook niet?
druk druk druk… 8)
Ws een programma gedeinstalleerd? Firefox miss??
In Internet Explorer >>Extra >> Internet-opties >> tabblad Programma’s
En daar op webinstellingen herstellen klikken.
haha er staat geen webinstellingen herstellen bij mij :think:
Ik gebruik windows 7, en daar heeft manlief oulook opgezet (staat er namelijk niet standaard op bij windows 7).
In het begin deed hij het normaal, en in 1x geloof na updates kan ik linken dus meer meer openen in emailberichten en krijg ik die melding…,