Michelle naar de PSZ

Ik kreeg vandaag een telefoontje, Michelle mag na de zomervakantie naar de PSZ.

Ze is dan 2 jaar!

Nou krijg ik van sommige mensen te horen dat dat wel erg vroeg is.

Persoonlijk vind ik dat een beetje onzin.

Waarom zal ze daar te jong voor zijn?

Als je werkt breng je je kind toch ook weg?

Kijk, als ze het absoluut niet leuk gaat vinden daar, dan vind ik het een heel ander verhaal.

Persoonlijk denk ik dat ze er wel aan toe is, ze is graag bij andere kinderen.

En heel toevallig komt haar vriendje daar ook woensdagsmorgens.

Mijn vriendin past elke donderdag ochtend op Michelle en haar zoontje is Michelle haar vriendje :inlove: Hij is 3 maand ouder als Michelle.

Maar ik besef me ineens, WAT WORDT MIJN MEISSIE SNEL GROOT :cry:

Oooooooooh!

Wat spannend!

Ik hoop dat Michelle het leuk gaat vinden, in elk geval fijn dat haar vriendje er ook die dag is! Ze gaat 1 keer in de week?

Ja ik hoop ook dat ze het leuk gaat vinden, ze gaat 1 keer in de week en dan op de woensdag ochtend.

Vreemd idee, maar het lijkt me ook wel lekker als ze ff 2 uurtjes weg is hahaha

Hier is het volgens mij direct 2 halve dagen…

maar misschien kun je er hier ook wel voor kiezen om (eerst) 1 halve dag te doen… ga ik eens naar vragen als ik gebelt word…

Voordat Thomas hier naar de PSZ gaat wil ik toch eerst een gesprek hebben over het hoe en wat daar.

Maar wel spannend he, ze worden nu opeens wel ECHT groot! :wink:

Volgende week heb ik ook een gesprek.

En aangezien ze dan 2 jaar is gaat ze eerst 1 ochtend

Hoi!

M. begint in september! Heel toevallig ben ik er gisteren nog geweest, want ik was de informatie folder kwijt :roll:

Hier moeten de kinderen de eerste week elke dag komen. Afhankelijk van het kind blijft hij dan 15 minuten, 30 minuten, 60 minuten of gewoon langer. ( als hij hij het niet leuk vind blijft hij kort en bouwen we het op )

Mijn idee was om hem 2 of 3 dagen in de week te brengen, en dan van 9 to 12 uur.

Máár ik toch meer ga werken, ga ik hem elke dag van 9 tot 12 brengen. ( nou ja, tot 11.45,want om 12 uur eten de kinderen die langer blijven, en mag je je kind niet ophalen. )

Ik ben heel erg benieuwd, en vind het NU al spannend! HIJ WORDT GROOT!!! Mijn baby is geen baby meer!!

M. is trouwens een van de weinige die nog niet naar een peuterspeelzaal of dag verblijf gaat hoor…hier in Spanje zitten de meeste kinderen er al lang op. Hier gaan de vrouwen sneller weer aan het werk, en dan ook nog voor hele dagen :shock:

Groetjes, Eveline.