Ik hoor net van mijn man dat Michael Jackson overleden is
goede morrege !!! :mrgreen:
Tja als je een dag druk bezig bent geweest krijg je niet altijd alles mee he
Aangezien het hier nog niet bij stond zet ik het er nog ff neer
Niet erg toch … hier kun je het topic vinden in huiskamer …
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=75846
t was ook meer als een grapje bedoeld hoor … anders had ik deze :shock: :? :roll: wel neergezet
Is al goed
:-*
Uitslag tweede autopsie binnen: ‘Michael Jackson overleden door overdosis narcosemiddel’
AMSTERDAM - De voorlopige uitslagen van de tweede autopsie op Michael Jackson wijzen uit dat hij overleed aan een overdosis Propofol, een narcosemiddel.
Dit blijkt zowel uit de autopsie in opdracht van de lijkschouwer in Los Angeles als uit de autopsie die de familie Jackson heeft aangevraagd, meldt E! News.
Beiden wijzen uit dat er een dodelijke hoeveelheid Propofol in Michaels bloed werd aangetroffen. Propofol is een narcosemiddel dat via een infuus wordt ingebracht, en kan lijden tot een hartstilstand. Vandaar ook dat het hart van de gebruiker doorgaans middels een hartmonitor in de gaten wordt gehouden. Op Michaels lichaam werden ook sporen van injectiewonden gevonden.
Volgende week wordt het gehele autopsierapport naar buiten gebracht. Dan wordt ook officieel bekend of de dood van Michael zal worden behandeld als een moordzaak.
wo 22 jul 2009, 08:28
Mogelijk vierde kind Michael Jackson
AMSTERDAM - Omer Bhatti zat op de eerste rij van de herdenkingsdienst van Michael Jackson, pal naast de familie. De 25-jarige vertoont veel gelijkenis met de King of Pop. Zijn familie ontkent niet dat Jackson de vader is…
Volgens The Sun is de jongen links op de foto (omcirkeld) mogelijk de derde zoon van Michael Jackson.
Bhatti zou een geheime liefdesbaby zijn van de vorige maand overleden popster. Dat zou Jackson in 2004 hebben gezegd tegen enkele vrienden.
De jongen zat in elk geval vooraan tijdens de dienst van twee weken geleden, terwijl andere wereldberoemde sterren het met een plek op achterste rijen moesten doen.
Bhatti lijkt niet alleen op Michael, de gelijkenis met de jongste zoon Michael II, ook bekend onder de naam ‘Blanket’, is groot. Ze hebben hetzelfde donkere haar, dezelfde wenkbrauwen en gezichtsuitdrukking.
‘Vrienden’ van Michael zeggen in de tabloid The Sun dat Bhatti is geboren in Noorwegen na een one-night-stand van de popster in 1984. De rapper en danser treedt dikwijls op en kan de pasjes van Jackson goed imiteren.
De Noor zou een DNA-test gaan doen om de waarheid te achterhalen. De familie wilde het verhaal dat Jackson de vader zou zijn niet bevestigen. Moeder Pia zei na de dood van Michael “Hij was de King of Pop. Maar voor ons was hij zoveel meer.”
Volgens The Sun heeft Michael Jackson, nadat Omer was geboren, twee medewerkers naar Oslo gestuurd om Pia te ondersteunen met de opvoeding. De contacten tussen de popster en zijn ‘vierde zoon’ zijn al die jaren heel hecht geweest.
De ouders van Omer hebben beide voor Jackson gewerkt in Amerika, als chauffeur en nanny.
die pia zadora heeft toch ook een duet gezongen met iemand… de naam komt me zo bekend voor :think:
na effe de naam in youtube ingevuld te hebben… pats
http://www.youtube.com/watch?v=G1E2A4eNsKQ