Mexx kledingmaat

Hallookes allemaal,

Ben een beetje het noorden kwijt. :shifty:

Ik ben op zoek naar kleertjes voor Jade. Liefst van mexx. Maar nu ben ik eventjes niet meer mee met de maat.

Ze draagt nu maat 68 en daar staat bij: 4-6 maanden.

Dus ik ben bezig aan het zoeken naar kleertjes maat 74. Maar daar staat dan bij 12 maanden. :shock:

Nu vraag ik me af waar 6-9 maanden naartoe is bij Mexx??

Of mis ik iets. :think: :shifty: Wie kan me effe helpen?

Groetjes

euh :shifty: vreemd

Hier ook veel mexx kledij liggen hoor… Beetje teveel mss. :oops:

Keek net even naar een truitje en hier staat op maat 68 van 6 tot 9 maand. En op maat 74 (draagt hij nog niet hoor) staat dan van 9 tot 12 maand. Raar dat jij iets liggen hebt waar 4 tot 6 maand op staat?

groetjes!

Oooh, dus ik ga een sneuzen in haar andere truitjes, misschien zitten er wel tussen van 6 tot 9 maand. :wink:

Moet wel zeggen dat dat ene van 4 tot 6 maand toch aan de kleine kant begint te worden. En die andere zitten nog goed. Dus effe bekijken. :wink:

van mexx kinderkleding is 4-6 maanden maatje 62.

van 6-9 maanden is maatje 68 en 9-12 maanden is 74 bij mexxkleding.

Maar die matern kloppen zowiezoniet met de leeftijd van het kind vind ik.

Mijn zoontje had met zijn 1 maand oud al maatje 4-6 maanden aan van mexx en die zat al aardig krap.

groetjes Bianca

Hey Ilse,

Ik heb hier ook een spijkerbroekje van Mexx maat 68, er staat in 4-6 maanden :think:

Die past Isa nu perfect :shock: , ze is 14 maanden en draagt maat 74…

er klopt dus vaak geen barst van. Je kunt een beetje aanhouden dat de shirtjes klein vallen en de broeken redelijk groot…

Isa heeft nu shirtjes 80 en broekjes 74 van Mexx (behalve dat ene spijkerbroekje dus :wink: )

Succes met shoppen :mrgreen:

Thanks meiden voor de maten.

Het truitje dat ik heb 4-6 maanden is nu te klein, maar wel logisch als je ziet dat ze eigenlijk al maat 68 heeft. :wink:

In de andere truitjes staat idd 68 (6-9maanden).

En heir klopt het ook dat de truitjes vlugger te klein zijn dan de broekjes. De broekjes kan ze best lang dragen. :wink:

Oooh heb me nu laten verleiden tot mooie kleedjes en rokjes. :inlove: :inlove: :inlove:

Ben helemaal verslaafd aan Mexx. :oops: :mrgreen: