Update Affie!
Groei was perfect, de kleine meid heeft een groeispurt gehad.
Echter Affie wordt nu wel aan de CTG gelegd omdat ze natuurlijk gister minder voelde en mini-af tijdens de echo ook erg timide was…
:shock:
Duimen dus voor Affie !!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier gaan de duimpjes ook draaien
CTG was helemaal goed van Affie!!!
:dance: :dance: gelukkig
fijn!!!
en nou geen enge dingen meer hoor affie!!
Haai lieverds
Hier was de echo super, mevrouwtje heft een groeispurtje gehad en klimt langzaam richting de middenlijn, dus dat gaat goed. Zelfs het gewicht is 500gr toegenomen in 2 weken :o :dance: …!
Ik had wel verteld van de mindere beweging, dus mocht ik voor de zekerheid aan de ctg ter geruststelling. De gyn vond wel dat ik had moeten bellen toen ik even serieus minder dacht te voelen :shifty: … dus volgende keer zal ik dat dan wel doen.
Ctg was gewoon ok, mevrouw sliep eerst duidelijk (ook dus tijdens de echo) en ging toen ineens als een malle bewegen, zag je ook mooi aan de hoge hartslag enzo.
Ben echt opgelucht…!
Heerlijk Affie, wat goed! :dance: :-* :inlove:
Fijn Af!!!
Doe een beetje kalm aan hé moppie…ook met je zieke mannetje…
:-*
@renzosmam wrote:
Fijn Af!!!
Doe een beetje kalm aan hé moppie…ook met je zieke mannetje…
:-
:- !! Doe ik mop!
zo horen we het graag :thumbup:
Goed groeiende kindjes die er lekker op los bewegen.
Dat er nog maar een hoop grammetjes en cm’s bij mogen komen.
Wat goed zeg!!! Kleintje is lekker vetjes aan het kweken haha.
Ik hoop dat er nog heel wat bij komen!
Liefs Suzanne
Jeetje Af, schrok even van Huggies berichtje maar gelukkig is alles goed :inlove:
Zo wat fijn dat het allemaal goed was :dance:
Nu weer lekker genieten van je laatste weekjes :-*
Af gelukkig wat een goed nieuws!!
Enne… denk aan jezelf!! En luister naar je gevoel en je vk!! Super dat je meisje toch lekker aan het spurten is!
Van de week tijd weer eens ff goed bij te beppen hoor mop!!!
Wat goed dat ze zo lekker gegroeid is :thumbup:
Krijg je nu nogmaals een groeiecho of is het zo voldoende?
Nee er was geen reden om nog een groei-echo te plannen het zag er zó goed uit! Hoef ook niet meer naar de gyn, mag gewoon bij de vk blijven :dance:
wat een schitterend nieuws meis !!!
:thumbup:
liefs
Gerda