Wie heeft al eens een methionine-onderzoek oftewel een stofwisselingsonderzoek gehad i.v.m. herhaalde miskramen?
Ik heb 3 mk’s gehad, en er volgen nu diverse onderzoeken incl. bloedprikken op alles wat met een miskraam te maken kan hebben.
Ik vroeg mij af of er vrouwen zijn bij wie ze een oorzaak hebben gevonden, en was of is die te behandelen?
Bij wie kwam er niks uit de onderzoeken, wat is daarna verder gebeurt???
Hopelijk kan mij iemand hier iets meer over vertellen.
Groetjes Wilma32
Is een oud topic maar toevallig valt hij mij op.
Mijn zusje gaat over 6 weken naar de gyn om zich voor te bereiden op dit onderzoek. Zij heeft nl een miskraam achter de rug en de tweede zwangerschap kreeg ze het HELLP syndroom.
Heb wel het een en ander er over gelezen maar uitkomst laat hier dus nog even op zich wachten. Dus geen echt antwoord op je vraag … :liar: Als mijn zusje een pos uitslag zou hebben moet ik ook het onderzoek ondergaan dat weet ik al wel.
Ben je al geweest voor het onderzoek???
Hoi allemaal,
Miepje75,
Fijn dat je gereageerd hebt. Waar dient die kinderaspirine voor?
Vandaag zit ik op mijn 36e cyclusdag, ben nog niet ongi, en heb het gevoel dat ik zwanger ben. Mijn borsten zijn wat gevoeliger, met name de tepels. Kleine adertjes door de borsten heen, mijn buik voelt raar aan, geen buikkrampen of zo, soms kleine steekjes in de zijkant van de buik. Mijn buik voelt voller aan, raar gevoel binnenin, ik ben wel 's avonds flink moe. Sinds 2 avonden heb ik echt op de bank gelegen, en ben gisteravond in slaap gevallen, en heb vannacht ook doorgeslapen.
Meer honger dan normaal.
Momenteel gebruik ik elke ochtend een shake van fomule 1 Herbalife sinds 3 maanden, daarbij gebruik ik kruiden-en vezeltabletten 1 per dag, 2 keer per dag omega 3 en 6 van El-Mare speciaal voor rondom de zwangerschap en als je zwanger wilt worden. Dit is een verhoogde dosering waar wat extra’s aan toegevoegd zijn.
Verder gebruik ik anti-oxidant 1 per dag, aangevuld met 1 per dag foliumzuur en 1 per dag vitamine B complex.
Verder beperk ik mijn koffiegebruik tot max. 3 kopjes per dag.
Maar ik moet as. woensdag naar de gyn. ik ben in het Academisch Ziekenhuis Maastricht onder behandeling. Ik zal de gyn. woensdag zeggen dat ik denk zwanger te zijn, en dat ik graag wil dat hij een test doet en echo maakt. Ook vraag ik of ik op HCG geprikt mag worden, en misschien 2 dagen later nog een keer. Dan kun je zien of het HCG voldoende stijgt zoals dat bij een gezonde zwangerschap hoort.
Als ik dat weet heb ik wat meer zekerheid, en ik kan me niet voorstellen gezien mijn 3 mk’s dat de gyn. dit weigert.
Ik ben heel onzeker nu, heb geen zwangerschapstest gedaan, dus is nog niet bevestigd, maar ongi blijft uit tot nu toe, en dat is toch 5 dagen overtijd.
Normaal gesproken heb ik een cyclus tussen de 28 en 31 dagen. Daar onder of daar boven zit ik nooit.
Verder heb ik wel wat last van af en toe een lichte bloeding, vlekje in onderbroek bijvoorbeeld, doe hier een inlegkruisje voor gebruiken, maar daar zit nooit veel meer op als een vlekje. Met afvegen zie ik dat het bruinachtig is, het is absoluut niet rood van kleur. En ik heb ook geen ongi-gevoel of buikkrampen.
Miepje75, wat denk jij of iemand anders???
Groetjes Wilma32
ik heb het onderzoek ook gehad: uitslag was: erg afwijkend.
slik nu een hoge dosis foliumzuur, b6 en b12.
ik heb nu niet meer tijd om te reageren, maar voor vragen mag je me pben :-*