Meteen kv, hoe pak je het aan?

oh ja Cell, vind het erg fijn om te lezen dat jouw beslissing voor jullie gewoon helemaal de juiste was en jullie heerlijk hebben kunnen genieten van het eerste prille begin met Suus :inlove:

@mamaMarije wrote:

@Cin. wrote:
Mijn kraamhulp zei zelfs: de gezinnen (mama’s) die FV geven, zijn veel relaxter in hun kraamperiode dan de mama’s die BV geven.



Maar ik neem aan dat ze bedoelde ook: als de BV niet loopt zoals het behoort te lopen.




Mag idd aannemen dat ze het bedoelt als het niet zo lekker loopt… want ik heb bij nummer 2 en 3 een heerlijke kraamtijd gehad en hoop bij nummer 4 straks weer. En dat met bv :lol:


Ja daar ga ik wel vanuit hoor, dat ze dat bedoelde :shifty:

Ze zei er wel duidelijk bij: eigenlijk mag ik dit helemaal niet zeggen.



Dus ik heb zelf maar de conclusie getrokken dat ze dit bedoelde als de BV niet lekker zou lopen haha, anders zou ze wel erg bevooroordeeld zijn namelijk :think:



Mijn zus heeft bij alle 3 der kids BV gegeven, en haar kraamperiode was ook heerlijk relaxed! :thumbup:

tja een kraamhulp hoeft natuurlijk zelf helemaal niet pro bv te zijn… maar ze moet wel vanuit haar werk haar best doen om moeders te helpen.



Vriendin van mij is zelf kraamhulp en heeft ons ontzettend goed geholpen (over de telefoon op de 1e avond thuis bij de 2e :lol: ) maar ze was zelf heel duidelijk: IK ga geen bv geven.

Ze vindt het ontzettend mooi om bij een ander te zien en ziet echt de voordelen… maar voor haarzelf wogen die niet op tegen de (vermeende) nadelen en dus is zij als kraamhulp bij haar kleine direct begonnen met KV.



Toch zal zij nooit haar persoonlijke mening verkondigen bij kraamvrouwen/gezinnen. Die doet er namelijk feitelijk niet toe :lol: