hey meiden…
Wie heeft er al eens een metamorfose met fotoshoot gedaan?
Ik wil nl ene laten maken, nu ik 12 kilo ben afgevallen vind ik dat wel een mooi kado aan mezelf en mijn mannetje.
Ik heb eindelijk iemand in Limburg gevonden die ontzettend goed is in Visagie en samenwerkt met een fotograaf.
Je moet 2 outfitjes meenemen en de rest doen zij…je krijgt make-up tips etc etc (altijd handig)
Ze vragen € 175,- hiervoor, is dat een nette prijs?
ben benieuwd…
175 euro is zeker een nette prijs!
ligt er ook aan hoeveel foto’s je krijgt…
( en natuurlijk of ze prof. zijn )
Leuk Natas, kom je de foto’s nog wel showen?
Enne applaus voor je -12 kilo :dance:
nou de fotoshoot zit erbij ingegrepen maar de foto’s zelf dus blijkbaar niet, want er werd me verteld dat ik de foto’s in miniformaat gemaild krijg en dan moet uitkiezen welke ik wil laten bewerken, de prijzen moet ik nog bij de fotograaf opvragen…hmm dan gaat t kostenplaatje denk ik drastisch omhoog…
ik ga wel zowiezo een workshop visagie doen…ik wil wel wat meer tips wat betreft mijn make-up :mrgreen:
Natascha: Ik heb eigenlijk geen idee wat een beetje normale prijzen zijn…maar goed 12 kilo eraf Dan heb je inderdaad wel kadootje verdiend :thumbup:
Ik heb het jaren geleden gedaan (2002).
Het was een aanbieding van een fotostudio die op de femina stond. Was toen (nog in de guldentijdperk) als ik me niet vergis 220gulden kwijt. Daar kreeg ik toen de metamorfose, shoot en 8 foto’s afgedrukt op a4 formaat.
Dus ik denk dat jouw prijs redelijk aanvaardbaar is. Al heb ik er ook gezien die ongeveer 150 euro kosten.
Ik vind het een nette prijs. Als je googled, zie veel al dit soort prijzen.
Op zich is het dat ook, maar moet eerst de fotograaf nog mailen wat de kosten van de foto’s zijn want t maken zit wel bij de prijs inbegrepen maar de foto’s zelf blijkbaar dus niet :wall:
Een oud klasgenootje van me doet dit ook, ook in Limburg, ze is geloof ik niet zo duur, precies weet ik het niet. Je kunt haar vinden door ‘prezoom’ in de google te gooien. Zij heeft o.a. de foto’s gemaakt in mijn avatar.