met spoed sandalen jongen 23/24

Ben met spoed! op zoek naar sandaaltjes voor onze zoon in maat 23/24. Hij heeft nu schoenen aan in beide maten, dus zit er een beetje tussenin denk ik.



De sandalen die hij had heeft hij in het winkelcentrum aangedaan en toen ik erachter kwam ( thuis!) heb ik nog alle winkels gebeld waar ik geweest ben, maar helaas… :cry: En het waren nog zulke leuke sandalen :cry:



Maar goed: ik zoek dus met spoed! sandalen in deze maat, heb ze het liefst maandag al binnen dus wie helpt me uit de brand? Wel graag niet al te duur, aangezien het voor erg kort is, gezien het weer in nederland…

Ik heb sandalen maat 23. Vorig jaar gekocht bij Dolcis als gok dat Siep nu in deze maat zou zitten. In mei toen we op vakantie gingen paste hij ze nog net. Ofterwijl hij heeft ze heel weinig aangehad.



Heb je ze nog nodig? Dan maak ik wel een foto ervan.



:think: Volgens mij heb ik ook nog andere, die eventueel ook in het water mogen. Een soort teva’s, maar dan van rucanor. Ik weet niet welke maat, maar als het geen 23 is, moet het 24 zijn. (heeft Tejo op gelopen, maar hier lopen ze voornamelijk op crocs (achtige).



Ik hoef er niet veel (of niets) voor te hebben. Volgend jaar gaan ze waarschijnlijk naar de kledingbeurs en krijg ik er toch ook maar weinig voor. (als ik ze al verkoop :wink: )

Ik maak er liever iemand direct blij mee :thumbup:



Groeten, Evelien

ik ben wel benieuwd, hij heeft nu dichte rucanor schoentjes aan, de schoentjes die we hadden gekregen van vrienden waren toch wel heeeeeel erg gedragen en er zat al een voetje van een ander kind in en dat vond ik toch iets te :o Ben zeker niet tegen gedragen, maar er is een grens :wink:

goed dat ik het nog even lees. Ik ga foto’s maken.

Sorrie, ik heb ze nog niet schoongemaakt. Graag daar een beetje doorheen kijken :oops:

Ik zie ook dat de sandaaltjes meer versleten zijn dan ik had gedacht en bedacht mij dat we in mei op vakantie zijn geweest en dat Siep de schoentjes waarschijnlijk nog wel aan heeft gehad naar school en weer thuis er vast ook mee heeft gefietst (loopfiets) De onderkant bij de hielen hebben namelijk best te leiden gehad en ook de puntjes een beetje :roll:



Kijk zelf maar, (zover je het op de foto kan zien)

en de rucanors (ook niet schoon :oops: )



en nog een paar in maat 23, waarvan ik geen idee heb hoe ik eraan kom. Waarschijnlijk gekregen van familie, maar ik weet dus geen historie ervan.

Ze zijn leuk :slight_smile: Welke maat zijn de rucanors en de andere ook alweer? En wat wil je voor welk paar hebben?



Ze zijn voor de laatste paar weekjes, hoop dat het volgende week nog goed weer zal zijn… en misschien kan Jesse ze volgend jaar nog aan, of anders Thijs :wink:

De rucanors zijn denk ik maat 24, ik zie het nergens staan. De andere sandaaltjes zijn maar 23. Je mag ze hebben tegen verzendkosten. Eventueel kan dat ook via DHL.

Stuur naar even een pb, dat word ik herinnert wanneer ik weer thuis ben straks on je gegevens sturen.

Deze schoentjes heb ik ook nog

en deze laarsen



oja beide dus in maat 24