Met RUben bij de kno arts geweest

Het gaat niet heel denderend, hij is al ik weet niet hoe lang verkouden, soms hoort hij slecht (hij heeft al buisjes), het kdv klaagt over zijn gehoor en ook zijn gedrag, thuis ook. Hij slaapt slecht, ademt altijd zwaar, kortom tijd voor controlebezoekje



En jawel, all-in pakket :frowning:



Linkerbuisje zit verstopt, moet een nieuwe in, neusamandelen is aangegroeit en erg groot weer, die moet er uit en de keelamandelen zijn ontstoken, wat waarschijnlijk chronisch is (RUben heeft namelijk geen koorts gehad de laatste tijden) en die gaan er dus ook uit.



Bah, ik denk wel dat het goed is hoor, maar keelamandelen met name, tis zo’n wrede ingreep :frowning:



Als hij er maar van opknapt

Ze hebben bij c. ook de neus - en keelamandelen er tegelijk uitgehaald op 2 1/2 jarige leeftijd. Echt een verademing, ze is alleen nog maar eens gewoon verkouden, geen keel en oorontstekingen meer. Gewoon een totaal ander kind geworden!! De operatie is niet fijn idd. schrik niet, ze komen met hun toetje helemaal onder het bloed op je arm terug!! schrok me een hoedje maar schijnt normaal te zijn. C. was de 1e dag goed ziek, huilerig en veel slapen, dag 2 wilde ze al eten en huppelde ze alweer rond! :stuck_out_tongue: Hier geen spijt van de ingreep.

Ik heb al wat ervaring :smiley:



Bij Tiemen is ook alles er al uit en Ruben zijn neusamandel was al eens verwijderd, toen was hij net 1 jaar.



Vind het best zielig, vooral de keelamandelen, dat doet gewoon zo zeer. Neusamandel maakt niet veel uit, buisjes ook niet, maar die rottige keelamandelen :frowning:

ja das wel zo, maar echt na 1 dag is het al bijna over, veel waterijsjes en drinken de 1e dag en veel slapen laten. Beter dat dan nog jaren aanmodderen toch?? :wink: